This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

::TSA:: Speed zip

Status
Not open for further replies.
kon je iig goed veel knallen thuis op straat ...

vind et best vet, en t kan ook allemaal echt net ..

succes nog man!

heej :7

Ziet er vet uit mate !! Ik had eerst ook een kartradje niet al te groot...maar uiteindelijk besloten om toch maar die rox rad achter me voorkap te krijgen en als dit niet genoeg koelt me originele sp radje er bij krijgen.

Nu vroeg ik me af waarom je je rox rad verving door een grotere Koelde deze rox rad niet goed genoeg fzo ?

verder veel succes er mee Ik wil dit seizoen wel eens een sprintje tegen je wagen !

Greetz FeleMele

nou het rox radje was inpreciepe goed genoeg voor de koeling alleen hij was lek en hij was helemaal gedeukt.
Dus ik was op zoek naar een andere, en ik stuitte op deze en ik kon hem niet laten liggen. kwa gewicht scheelt het elkaar zo goed als niks.

als het kwa gewicht niets uitmaakt zou ik ook voor deze gaan, maarja alle kleine beetjes gewicht wat je er van af kunt houden tellen uiteindelijk wel mee he ...

komt wel goed !

haha thnx sjonnie

om er gelijk maar weer wat achteraan te gooien........

Update 16-01-07

Nou om er gelijk maar ff achteraan te knallen

nog ff wat nieuw spul gehaald

vertandingslager
borgring
nieuwe oliepomp
waterpomp ding
keeringen

lager met borgring

keering

Oliepompje zonder vette bende :w

Waterpomp tandwiel

toen begonnen met het malossi lagertje eruit te slopen maar dit ging niet zo snel, heb in totaal 1 ong een uur staan de te wrikken enz |L

maja ik gaat dus voorlopig ff met std vertanding rijden 8P 8P
malossi vertanding zal ook komen maar dat zal als laatste aangeschaft worden

de ow zo geile std vertanding

en dan blok eronder voor het eerst staat die dus op zijn eigen pootjes :w

toen maar beetje gaan monteren

nou het rox radje was inpreciepe goed genoeg voor de koeling alleen hij was lek en hij was helemaal gedeukt.
Dus ik was op zoek naar een andere, en ik stuitte op deze en ik kon hem niet laten liggen. kwa gewicht scheelt het elkaar zo goed als niks.

tnx voor je hulp Want was nu eig op zoek naar zo'n Malossi rad enz...en dat kost uiteraard ook veel geld En aangezien ik de rox rad nog liggen heb samen met het ori radje van me zip komt het goed !

Nog maals dank Ik blijf hem eig volgen Succes nog !

Greetz FeleMele :7

Update 01-02-07

Orginele waterpomp asje op de draaibank gehad en wat uitgeboord, omdat geen andere kon vinden

past weer netjes.

Malossi RS3 achterveer gekocht van de cross NRG aangezien ik de top veer niet echt meer vind staan.

Totaal feuteu. met bijna alle kappen

Status
Not open for further replies.