This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

::TSA:: Speed zip

Status
Not open for further replies.
omdat iemand uit zweden 100euro heeft betaald voor (volgens hem) dit blok, en een zip achterwiel. aangezien dev erkoper in apeldoorn woont, en toevallig dit project TSA is maargoed dit moet ie maar verder regelen met fredrik

ik heb dit blok indd net gekocht van iemand in apeldoorn.
en ik ben nu ook al met freddan aan het pm'en en als dat waar is dan ben ik daar niet zo blij mee.
Maar hier heb ik verder niks mee te maken als jullie dat snappen

Hoe voelt dat nou om een uitlaat te kopen die onder het stof zit? :#

Ypuh said:
Bij een Zip hoort een Speed ;o

En idd,, volgend seizoen zijn er aan project pages te zien sowieso al 5 Zipjes meer als vorig jaar ;d

Van dennis zul je geen last hebben met SBO hij gaat namelijk met een std vertanding rijden :W

Firefoxmhr said:
Hoe voelt dat nou om een uitlaat te kopen die onder het stof zit? :#

Van dennis zul je geen last hebben met SBO hij gaat namelijk met een std vertanding rijden :W

voelt stoffig

:+

Last edited:
Dennis001 said:
ik heb dit blok indd net gekocht van iemand in apeldoorn.
en ik ben nu ook al met freddan aan het pm'en en als dat waar is dan ben ik daar niet zo blij mee.
Maar hier heb ik verder niks mee te maken als jullie dat snappen

Jaja die freddan zegt wel meer, heeft ondertussen 2 keer mijn 2e zip gekocht en 1 keer de losse kappenset en zou steeds geld overmaken en bla bla, nooit een euro gezien. (kerel lult geloof ik alleen maar een beetje in het rond)

Maar afgezien van dat, tof project vind alleen dat het spuitwerk wel wat netter kan .

je had beter een Polini Evo Halfpoullie kennen kopen, plaats van die Stage 6
scheelt nix op gewicht van de as, en evo koelt beter ( dit zegt antony van twins zelf dus zijn niet alleen mijn woorden )

je had beter een Polini Evo Halfpoullie kennen kopen, plaats van die Stage 6
scheelt nix op gewicht van de as, en evo koelt beter ( dit zegt antony van twins zelf dus zijn niet alleen mijn woorden )

Scheelt behoorlijk wat:#

@ Dennis: Ik heb eindelijk je verf ontvangen, helaas verwacht ik dat je een hele liter zou sturen maar uiteindelijk een appelmoes potje is geworden.

Nja iig bedankt daarvoor!

Zippert wordt vet, volgend seizoen ff sprintje trekken denks:w

Status
Not open for further replies.