This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Trip naar Italie

Lennox

Well-Known Member
Heb ik even een vraag op t forum, vooral omdat ik tijden terug heb gezien dat er ook een member uit italie hier op t forum zat.

Nu ga ik as Donderdag met school naar Italie toe (10 dgn) en daarbij doen we de volgende steden aan : Venetie, Florence, Rimini,San Marino, Rome (3 dgn) ,Bologna, en nog wat kleine gehuchten.

Nou is eigenlijk mn vraag: Zijn tuningsspullen veel goedkoper dan in Nederland,? ik dacht zelf dat er wel een behoorlijk verschil zou kunnen zijn.

Zijn er ook shops die aan te raden zijn in bepaalde steden? (ervaring?)

k hoop dat jullie er antwoorden op hebben, anders ms nog maar een extra rugtas meenemen
 
Inkoop Actie houden!!!

Ben eigenlijk bang dat je van te voren wat adresjes moet hebben, mijn ouders waren naar Assisie (ofzo) geweest en ik vroeg ook of ze een paar dingen mee wilden nemen voor mijn scooter.

Ze hebben dus nergens in Assisie iets kunnen vinden...

Ik weet niet wat de gouden gids is in italie....
 
spulle verschille wel van prijs is wel goedkoper
ligt er ook aan waar je het koopt
in grote stad of klein dorpje
heb BTW 7 jaar in italie gewoond
 
zelfde voor mij... ik had net geen vette SR lampenunit uit zwitserland mee kunnen nemen.. in italie waren enkel die lelijke.

Erzijn veel winkels in italie
Prijs verschil is ook groot maar winkels zijn er heeeel lastig te vinden omdat het daar allemaal van die kleine workshops zijn.. uizonderingen daargelaten
 
ja moet echt goed zoeken om in italie een goedkoop adresje te vinden...zelf heb ik er toen een giet 70 van top performance voor iets van 60 euro gekocht...niet duur dus..
 
Volgens mij kan je daar wel redelijk goedkoop spul halen als je wat adresjes weet, alleen die moet je wel vantevoren uitzoeken. Zoek eens een Malossi retailer, das namelijk ook een Italiaans merk.
 
ik wil best meehelpen zoeken, ik ga ook naar italie op vakantie en ga daar conti racespullen aanschaffen.
maar waar weet ik ook nog niet, dus als je ergens een shop hebt gevonden laat het me weten.
 
hmm k zal zeker rondkijken en bevindingen posten . Zo hoorde ik dat Bologna de stad van de Malossi fabriek is, ms dat het iets uitmaakt. Verder weet ik niet hoe het met btw zit (van San Marino weet ik dat het een belastingvrij land is)

Maar k zal iig mn ogen open houden, als er verder nog reacties zijn hoor ik t graag
 
Reacties? Inkoopacties!

Oh well, mocht je een paar leuke adresjes tegenkomen .. post ze dan idd ff.
 
Als je niet goed Italiaans spreekt en je stapt zomaar een winkel in heb je het meestal niet zo goedkoop en je moet echt de winkels kennen. Afdingen is heel belangrijk en ik kan het weten (zit er 2 maanden per jaar en ben half Italiaans). Als je toevallig een winkel ziet uiteraard wel even kijken, maar er speciaal voor op zoek gaan is zonde van je tijd. Alhoewel het misschien wel leuk is om Fabrizzi te bezoeken in Rome (neem wel euro's mee), maar ik zou zeggen besteed er beter je tijd op de Spaanse trappen. Je kan in Nederland namelijk ook veel krijgen.
 
In Italie ben ik maar weinig scooterzaken tegen gekomen. Vorig jaar ben ik in een aantal scooterwinkels in Spanje geweest. Daar had je wel leuke spullen, maar niet echt goedkoper als hier. Dat plaatsje was trouwens Girona en daar zat de Hebo fabriek. Maar een Manston was even duur als in Nederland. De enige aanbieding was een C16 voor 160 Euro. Succes. 8)
 
In dat geval;
Fabrizi;
Via dell'aspro 23
Genzano di Roma

Is dus een stad buiten Rome.