The Trip

Ik heb er echt nog nooit van gehoord laat staan gezien :? Mja ik kijk ook nooit MTV... hoe laat komt het dan? dan zal ik es tjekken :)
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Die Rogier en Co doen het echt als de beste... Zijn met 250 euro begonnen, en hebben nu nog steeds 250 euro in handen :D In die tussentijd hebben ze wel gratis gegeten, gratis in luxe hotels geslapen, etc. 8)
Die Steffan en Flip daarintegen zijn weer wat minder goed in dit soort dingen. Ze hebben zowat hun hele budget al uitgegeven 8P Op 1 van de eerste uitzendingen kochten ze er ook wiet van :p

Ligt ook wat aan het land he, noorwegen is vrijwel geen criminaliteit, en het grootste gedeelte van het land is rijk, dat is in spanje wel anders, Ik denk dat die co en rogier het wel moeilijker gaan krijgen, al zijn ze wel wat slicker dan die andere twee dudes. Ik vind het heel gaaf om te zien dat ze eigenlijk alles geregeld krijgen, echt top! :)
 
vanaaf gezien en is idd erg vet, ondanks dat ik het topic hier nog niet gezien had. Zat toevallig mtv te kijken :)

Gasten krijgen veel voor elkaar, beetje inspelen op mensen hun verdrongen passie om ook zo vrij te zijn en gewoon alles op de gok wagen.
 
Originally posted by Jorioz Mc3
Zeker wel lache ja!
Die gasten zijn toch ook van dat programma n tijd geleden op Veronica? K ben ff de naam kwijt. Was egt volop droog altijd eg lachen
Dat heette toen depulpshow, die steffen is wel relax, verder vet programma.
 
Originally posted by Ozdorp
Me neefje heeft dit jaar ongeveer hetzelfde gedaan alleen dan alleen... met 500 euro ofzo een maand overleefd in europa.. hij had het meest in italie gezeten, en had de tijd van ze leven gehad. Maar het op gare campings slapen, soms op het strand, ik zou me niet veilig voelen :eek:

Ik zou het alleen niet doen,... met een vriend ofzo wel, alleen is toch niet helemaal relaxt :)

Het programma is inderdaad erg vet.. ben ook trouwe kijker nu :)

500 vind ik niet echt weinig ofzo.

Programma verder nog niet echt gezien, maar lijkt me dat die gasten ook wel veel gedaan krijgen als ze zeggen waarvoor het is... Zonder camera enzo is de uitdaging nog veel groter.
 
zekerz vet, paar keer gezien.

eerst vragen of ze gratis in hotel mogen slapen, en dan als ze nee zeggen. "Dan gaan we wel op straat slapen"

en dan is er ineens wel een kamer vrij, prachtig :)
 
Met die ene kerel op het strand dat ie iemand in elkaar wil 'hoeken':p
Machtig mooi programma met tovve lui.:)
 
Ik von de aflevering van gisteravond echt prachtig met die buschauffeur die zegt tja ik weette nie wa jullie in uwen koffer hebbe zitte he, en dan ineens dat beeld van die dude met Hashies :) echt prachtig erg leuK!
 
Aaaah, is indd v@ programma! Die blonde vrouw van 41, van die gasten die nu in Noorwegen zitten, die regelen echt álles voor die gasten :)

(Zkr chill als je vrouw er zo uit ziet als ze 41 is :p )
 
Back
Top