The Trip

Wie heb aflevering 7 gezien?
ALLES gejat:D. Co en Rogier hebben al het geld nog en die andere 2 hebben het iedere x bijna op
Btw: hoeveel afleveringen zijn er?:)
 
Co en Rogier hebben juist niks meer... Van hun is alles gejat op het strand in spanje... Steffen en Flip hebben nog 60 euro ofzo

Denk btw dat het volgende week ofzo de laatste aflevering is... beide teams zijn er bijna nl.
 
Originally posted by Yaruni
Co en Rogier hebben juist niks meer... Van hun is alles gejat op het strand in spanje... Steffen en Flip hebben nog 60 euro ofzo

Denk btw dat het volgende week ofzo de laatste aflevering is... beide teams zijn er bijna nl.
Oja vergeten;) ze hadden iets van 250 euri. Ineens: gvd alles is weg! geld, paspoorten! haha

Nog 1 of 2 afleveringen denk ik ook. Ze moeten iig nog 500 km. ong.
 
ze zijn alle 4 tof man...Wat ik me afvraag, hoe nemen die boy's zo veel kleren mee? en co heeft zelfs ze saxofoon bij zich :S
 
ja ze hebben 1 grote rugzak en volgens mij loopt die co de hele tijd gewoon met die saxefoon in de hand:)
 
Ik vin t egt n lache programma begrijp me nie verkeerd, maar dat van co en rogier dat ze alles kwijt zijn... Volgens mij is dat verzonne, het ging gewoon TE goed met ze..
 
Originally posted by M/\RC!
zo dat ene blonde wijffie was aardig lekker! 8) Waar ze bij bleven slapen in Marbella, die met die Rode Adidas hotpants aan! :p

Waren alleen maar lekkere wijven daar in Marbella8)
 
Originally posted by M/\RC!
zo dat ene blonde wijffie was aardig lekker! 8) Waar ze bij bleven slapen in Marbella, die met die Rode Adidas hotpants aan! :p

Die had idd een ernstig mooie bil staan :)
 
Back
Top