top performance tpr racing of stage 6 racing mk2

Hyw

New Member
top performance tpr racing of stage 6 racing mk2, wat zijn de performance, welke uitlaat bij cilinder?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

top performance tpr racing of stage 6 racing mk2, wat zijn de performance, welke uitlaat bij cilinder?
Stage 6 racing mk2 heb ik veel gezien. deze cilinder gaat gewoon keihard met de juiste spullen! Yasuni C20 is het beste op deze cilinder. overrange 28mm carb en een binnenrotor en dat gaat echt goed hard.
 
Die TPR lijkt me +- dezelfde cilinder als de Stage6 Racing MK1, wordt zo te zien ook gemaakt bij Athena. Ik heb er nooit 1 in m'n handen gehad, dus geen garantie dat het zo is, maar kijkend naar de foto's lijkt me de kans zeer groot dat het een Athena Racing cilinder is.

Stage6 Racing MK2 is een veel betere cilinder, zowel kwa kwaliteit als kwa performance/vermogen.
Kwa uitlaat voor de Stage6 MK2 op Minarelli: C21, op Pia geen idee (je hebt je blok er niet bij vermeld).
 
Die TPR lijkt me +- dezelfde cilinder als de Stage6 Racing MK1, wordt zo te zien ook gemaakt bij Athena. Ik heb er nooit 1 in m'n handen gehad, dus geen garantie dat het zo is, maar kijkend naar de foto's lijkt me de kans zeer groot dat het een Athena Racing cilinder is.

Stage6 Racing MK2 is een veel betere cilinder, zowel kwa kwaliteit als kwa performance/vermogen.
Kwa uitlaat voor de Stage6 MK2 op Minarelli: C21, op Pia geen idee (je hebt je blok er niet bij vermeld).
Minarelli horizontaal
 
Ok ,,, Duidelijk ,, een Wheelie Monster dus..

NB : Hou er rekening mee dat je dan NIET Verzekerd ben als er iets gebeurt , ook al is het NIET jou schuld , Tevens als ze je pakken , word ten laste gelegd ... Niet verzekerd, en rijden zonder geldig Rijbewijs indien je niet in het bezit ben van een Motor rijbewijs .
Scooter word in beslag genomen voor Techisch onderzoek , en ben je Zwaar de Sjaak !

Dus... weet waar je aan begint.
 
Ok ,,, Duidelijk ,, een Wheelie Monster dus..

NB : Hou er rekening mee dat je dan NIET Verzekerd ben als er iets gebeurt , ook al is het NIET jou schuld , Tevens als ze je pakken , word ten laste gelegd ... Niet verzekerd, en rijden zonder geldig Rijbewijs indien je niet in het bezit ben van een Motor rijbewijs .
Scooter word in beslag genomen voor Techisch onderzoek , en ben je Zwaar de Sjaak !

Dus... weet waar je aan begint.
Joh?

Rijden zonder rijbewijs ? Hoe kan dat dan ? Omdat je een 70cc rijdt en de scooter een standaard 50 is. Moet ik dat zo zien ?
 
Joh?

Rijden zonder rijbewijs ? Hoe kan dat dan ? Omdat je een 70cc rijdt en de scooter een standaard 50 is. Moet ik dat zo zien ?
Ja ... Idd, ik ben er ook op gepakt vroeger , Brommer ging mee voor Technisch onderzoek , werd als Motorfiets verklaard , ik moest voorkomen op de Rechtbank , ik heb toen een Fikse Boete gehad , Geen Motor Rijbewijs , en niet verzekerd , Brommer/ Motor had niet op de Openbare weg mogen verschijnen .
Ik had 1 voordeel en 1 nadeel .
Na 6 maanden kon ik hem weer ophalen .
Alle snelle Spullen zaten er gewoon nog op .
Kreeg wel een waarschuwing van de Rechter , de volgende X word die verbeurt verklaard.

Maar stel ... als je iemand van de Fiets rijd , ook al is het niet jou schuld , je heb een serieus probleem.
 
Back
Top