Dus als ik hem bestel gaat hij er sowieso niet slechter van lopen?Waarschijnlijk een hoge druk kop.
Je weet het als je er een koopt.. En dan de verbrandings ruimte kan zien.
Bij DR50 en TP50 is dit wel het geval.
Als de Squish juist is , niet .Dus als ik hem bestel gaat hij er sowieso niet slechter van lopen?
Het lijkt me dat die dan goed is aangezien de cilinder dezelfde maten heeft.Als de Squish juist is , niet .
Hoogte van de Kop kan anders zijn , en Squish is ook weer gebonden aan het Type Zuiger / Hoogte , van de Dome.Het lijkt me dat die dan goed is aangezien de cilinder dezelfde maten heeft.
Klopt inderdaad, je hebt gelijk, sorry.Ik snap ook wel dat het niet slim is een 50CC Cilinderkop op een 70 CC Cilinder te monteren.
Het gaat om een 50 cc snel van top performanceVolgens mij word er niet vermeld dat het om een 70 CC Cilinder gaat ...
Correct me if i`m wrong.
Ik snap ook wel dat het niet slim is een 50CC Cilinderkop op een 70 CC Cilinder te monteren.
Haha nee 70 cc vind ik niks.Klopt inderdaad, je hebt gelijk, sorry.
Ik dacht dat @Aidan384838 met een 70cc reed.
Ik ook niet ik doe teveel tegelijkKan ook niet meer bij houden waar Aidan meer bezig is ...
Ohnee ??? Kom eens een rondje rijden op mijn Speedfiets .....Haha nee 70 cc vind ik niks.
Haha ja ik bedoel meer het is niks voor mij.Ohnee ??? Kom eens een rondje rijden op mijn Speedfiets .....
Dat kan ik je niet beloven , maar zelfde merk Cilinder en kop , lijkt mij beter , lijkt mij beter op elkaar afgestemd.Maar jij denkt dus dat die deze cilinder kop wel meer presentaties moet geven.
Heren, ik heb geen verstand van tuning maar je kunt toch aan je tenen aanvoelen dat de verbrandingsruimte van een 50cc kleiner is dan die van een 70cc.
Dus een 50cc kop op een 70cc zorgt voor een hogere compressie ratio en daarmee ook voor een hogere compressie dan één, bij de cilinder horende kop.
Hoge compressie is goed maar op een gegeven moment krijg je een omslagpunt en gaat die (te) hoge compressie je tegen werken.
Bovendien wat denk je dat een te hoge compressie doet met je zuiger/drijfstang/naaldlager/krukas/krukaslagers, om maar enkele dingen te noemen?
Dan zal ik het laten horen als die kop binnen is.
De foto zal ik maken. De kop komt pas volgende week woensdag binne lekker laatVind het fijn om je technische gedachte hier te lezen.. Maar die kop zal vast wel berekend zijn op die cilinder waar hij hem voor wilt kopen.
Top performances gaat echt geen kop op de markt zetten die over de waardes van de compressie heen gaan.. Anders zouden ze wel eens schade claims kunnen verwachten..
Post automatically merged:
Maak vooral even een foto van de verbrandings kamer.
En voetpakkingHoogte van de Kop kan anders zijn , en Squish is ook weer gebonden aan het Type Zuiger / Hoogte , van de Dome.