Tomos(snor) Opvoeren->Ik draag helm

Status
Not open for further replies.

Reddieboy

Well-Known Member
Beste Forumleden,
Ik heb een tomos a25/45 standaard en die rijd 33km/per uur omdat er een technigas Next R uitlaat onderzit en meer heb ik niet gedaan. Hij is van mijn broer en mij maar die heeft een scooter->daar rijd hij mee op de weg en dan eigenlijk ik een tomosje maar daar rij ik mee op een kantorenpand(parkeerplaats->is naast mijn huis) met helm. Ik wil hem graag 45/50 laten lopen maar niet harder als 50. Weten jullie iets waardoor ik dit kan laten doen? ik heb iets gehoord van tandwiel maar welke tandwielen zitten er standaard onder en ik wil hem graag sneller op laten trekken, topsnelheid zal dan ook wel ietsje hoger worden. Welke tandwiel verhouding(en) moeten er onder? Noem ook andere methodes a.u.b bijv. andere cilinder/carburateur??? + uitleg??? Het moet wel iets zijn wat niet snel slijt of vervangen moet worden. Laat a.u.b iets weten! M.v.g Reddieboy
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

nou dan kan je kiezen:
1. wachten je topic wordt geclosed door een mod en mss een ban/warn
2. zelf je topic sluiten, thread tools, close topic.
3. een brom kopen
4. niks doen en lekker zo rijden

SNORTUNING IS HIER NIET TOEGESTAAN!
 
Ohh ok maar ik draag helm dus voor mij is het eigenlijk een brommer. IK DRAAG ALTIJD HELM en rijd op een prive terein NIET IN HET OPENBAAR. Misschien weet toch iemand een oplossing en ik sluit het topic!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top