Tecno bos uitlaat tomos Loopt niet goed

Teuncrena

New Member
Ik heb een vastloper gehad, toen heb ik een nieuwe uitlaat erop gedaan(tecno bos) hij liep eerst mooi stationair. Maar toen ik heel kort ging rijden (30 meter) toen stopte hij er mee en kreeg ik hem alleen vooruit als ik bijna volgas gaf. Toen zat de sproeier verstopt en had ik 1 maatje groter erin gedaan(54) en toen had ik nogsteeds hetzelfde probleem. Ik heb ook me spruitstuk ontgrensd waarbij hele minimale schade in me spruitstuk ie gekomen, lijkt mij geen probleem.Wat kan ik het beste doen. En hij pruttelt heel erg. Moet ik nu een grotere of kleinere sproeier er in doen.
Als iemand iets weet laat het weten!!
Post automatically merged:

Hij is zojuist vastgelopen toen ik even ging rijden met sproeier 58.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dus je hebt nu al 2 vastnaaiers gehad? Ik zou je cilinder en zuiger maar is goed bekijken, en als er voelbare groeven in zitten een nieuwe cilinderkit kopen. Een cilinder loopt niet zomaar Vast, dat betekent dat er iets te ver is uitgezet, en dus hard heeft zitten Schuren. Dan moet je niet raar opkijken als je daarna weer gaat rijden en hij stopt na 30 meter weer. Als je geluk hebt is de boel nog heel of is alleen je zuiger/cilinder kapot, als je pech hebt ken je alles weggooien. En volgende keer bij het afstellen van de Carb beginnen met een (te) grote sproeier. En kijk ook effe naar je benzine/olie verhouding. 1:40 moet je aanhouden.
 
Back
Top