Leovince Prop Uitlaat

Mitch.

Member
Beste ,
Mijn brommertje (rieju rr) loopt nu rond de 90, nu heb ik al een groter tandwiel achter en kleiner voor gedaan en wil gaan kijken wat dit doet. Maar misschien wil ik nog de prop in de uitlaat plaatsen.
Hoe meet ik de dikte van de prop? Wat zou ik als lengte gebruiken?
Info uitlaat:
Leovince v6
2takt


Bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Wat wil je graag bereiken, top omlaag?
Je zou kunnen kijken naar afbeeldingen van een 'prop' en die qua doorlaat benaderen.
Qua lengte zou ik hem zo lang maken dat hij niet door de eerste bocht past, mocht hij ooit loskomen. Als hij los komt, dat je er nog bij kunt om hem eruit kunt vissen en opnieuw vastzetten in plaats van dat hij verderop blijft steken als een schip in het Suez-kanaal.
Groet,
 
Wat wil je graag bereiken, top omlaag?
Je zou kunnen kijken naar afbeeldingen van een 'prop' en die qua doorlaat benaderen.
Qua lengte zou ik hem zo lang maken dat hij niet door de eerste bocht past, mocht hij ooit loskomen. Als hij los komt, dat je er nog bij kunt om hem eruit kunt vissen en opnieuw vastzetten in plaats van dat hij verderop blijft steken als een schip in het Suez-kanaal.
Groet,
:tearsofjoy: oke ga ik doen, nja wil gewoon mn snelheid omlaag, rijd nu 90 maar woon ergens waar nog best wat rollerbanken zijn..
 
Wat wil je graag bereiken, top omlaag?
Je zou kunnen kijken naar afbeeldingen van een 'prop' en die qua doorlaat benaderen.
Qua lengte zou ik hem zo lang maken dat hij niet door de eerste bocht past, mocht hij ooit loskomen. Als hij los komt, dat je er nog bij kunt om hem eruit kunt vissen en opnieuw vastzetten in plaats van dat hij verderop blijft steken als een schip in het Suez-kanaal.
Groet,
Maar qua dikte? Want zijn echt 100 verschillende diktes voor de prop
 
Back
Top