Yow,
ik heb een tomos quadro van mijn nicht overgekocht, maar hij kan maar 25 km/u en dat vind ik echt te weinig. Ik wil minimaal 50 km/u hebben. Weet iemand mischien een manier om dit te doen? Want ik weet echt bijna niks van brommers. Het is nu trouwens een snor.
nee haal jij nou maar een 50snel van airsal, gewoon een 14/12dellorto erop en een proma GP. Dan ga jij wel 55 zonder gezeik. evt een brommerkop of hdkop erop.
btw ik gebruik eig altijd puch hdkoppen, en ja die snorkop is idd al poosje oud, komt van een tomos met ori bing erop ( weet niet precies wanneer die zijn uitgebracht)
nee haal jij nou maar een 50snel van airsal, gewoon een 14/12dellorto erop en een proma GP. Dan ga jij wel 55 zonder gezeik. evt een brommerkop of hdkop erop.
btw ik gebruik eig altijd puch hdkoppen, en ja die snorkop is idd al poosje oud, komt van een tomos met ori bing erop ( weet niet precies wanneer die zijn uitgebracht)
ben btw ok nog de troste eigenaar van een tomos a3 uit 86, is helemaal opgeknapt voor 500 euro (ja wist ik veel was men 1e tomos en nu is ie iig tiptop)
en nog een oude, denk ook een a3.
beiden in perfecte lak.