Tomos quadro van 25 km/u naar ong. 50 km/u?

Kdoggy

Well-Known Member
Yow,
ik heb een tomos quadro van mijn nicht overgekocht, maar hij kan maar 25 km/u en dat vind ik echt te weinig. Ik wil minimaal 50 km/u hebben. Weet iemand mischien een manier om dit te doen? Want ik weet echt bijna niks van brommers. Het is nu trouwens een snor.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

melf #50 said:
de onderste foto en dan rechts is een puch maxi kop


ja is idd een maxi kop rechts

links is wel een tomos kop

----------------------------------

ik had ook zo'n tomos.

daar heb ik een brommerontsteking op gezet
een brommer kop
en een brommer uitlaat (std)
en een spruitstukje en carb

ofwel snor geheel omgebouwd naar brom.

daarna ben ik nog verder gegaan maar zal ik maar even besparen
 
Kdoggy said:
Uhh, ik begrijp eigelijk niet waar jullie het over hebben :p
Wat moet ik nou doen, een nieuwe cilinder halen maar dan van een Tomos quadro bromfiets?

nee haal jij nou maar een 50snel van airsal, gewoon een 14/12dellorto erop en een proma GP. Dan ga jij wel 55 zonder gezeik. evt een brommerkop of hdkop erop.

btw ik gebruik eig altijd puch hdkoppen, en ja die snorkop is idd al poosje oud, komt van een tomos met ori bing erop ( weet niet precies wanneer die zijn uitgebracht)
 
Hellracer_89 said:
nee haal jij nou maar een 50snel van airsal, gewoon een 14/12dellorto erop en een proma GP. Dan ga jij wel 55 zonder gezeik. evt een brommerkop of hdkop erop.

btw ik gebruik eig altijd puch hdkoppen, en ja die snorkop is idd al poosje oud, komt van een tomos met ori bing erop ( weet niet precies wanneer die zijn uitgebracht)
begin jaren 90
 
ou dan ga ik ook maar lekker offtopic reageren

ben btw ok nog de troste eigenaar van een tomos a3 uit 86, is helemaal opgeknapt voor 500 euro (ja wist ik veel was men 1e tomos en nu is ie iig tiptop)

en nog een oude, denk ook een a3.
beiden in perfecte lak.
 
Back
Top