Ja klopt zat ik ook al aan te denken, laatste keer dat ik keek leek bij best prima een beetje donker maar toen had ik al een tijdje niet meer gereden. Dus vanmiddag als jij warm is gereden ga ik kijken en kan ik ook wel een foto posten.zou toch even je bougie kleur bekijken. Misschien is hij toch nog niet goed genoeg afgesteld.
Jazeker ontsteking staat op brom stand, en hij heeft een geel kenteken. De vorige eigenaren hebben om een of andere reden een snorkop opgezet. Overigens weet ik niet of er een brom- of snorzuiger in zit.ahem, als er een snorkop op zat, was het dan wel al een brommer?
De elektroden bedoel je?en hoe wijd staat ie? van deze hoek af lijkt het een flink gat..
precies kan al een boel helpenVoor een 2-takt vindt ik de bougie toch nog een beetje aan de grijze kant dus ik zou iets groter gaan in hoofdsproeier.
Voor TS deze moet ongeveer 0,6 zijn. heb je geen voelermaat dan kan je duimnagel dikte ook aanhoudenen hoe wijd staat ie? van deze hoek af lijkt het een flink gat..
Dankje, is dat ook zo voor het enkel zit model? Of zit dat weer andersprecies
precies kan al een boel helpen
Voor TS deze moet ongeveer 0,6 zijn. heb je geen voelermaat dan kan je duimnagel dikte ook aanhouden