Tomos killswitch installeren

morris kolkman

New Member
Hallo ik wou een kill switch van alliexpress installeren op mijn tomos maar hoe doe ik dit? Ik wil het liefst alleen de killswitch en de bobine/cdi kan dat ook?-1349642556-678571594.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Dat kan , hoe zet je hem nu uit ? met het contactslot ? Dan even meten welke draden er door verbonden worden als je het contact op uit zet .
Waarschijnlijk wordt er een draad aan massa gelegd . Dan het oogje op massa , en de rode draad verbinden met de draad die kort gesloten wordt.
 
Welke Tomos is dit en heb je een elektrisch schema?
Zo ja, hier even posten dan kunnen we beter aangeven hoe je het dit voor elkaar kunt krijjgen.
 
Dat kan , hoe zet je hem nu uit ? met het contactslot ? Dan even meten welke draden er door verbonden worden als je het contact op uit zet .
Waarschijnlijk wordt er een draad aan massa gelegd . Dan het oogje op massa , en de rode draad verbinden met de draad die kort gesloten wordt.
Trek nu de bougie steker eruit
Post automatically merged:

Welke Tomos is dit en heb je een elektrisch schema?
Zo ja, hier even posten dan kunnen we beter aangeven hoe je het dit voor elkaar kunt krijjgen.
Heb niks aan draden erbij zitten heb een tomos a35 Estart
 
Je zou die draad die naar de cdi loopt een stuk blank kunnen maken , en de draad van de kill switch, daaraan kunnen solderen , en dan isoleren.
Ik zelf zou die draad door knippen , dan een stuk krimpkous er om heen , dan de andere kant met de switch draad in elkaar draaien , aan het losse stuk solderen , en krimpkous erom heen krimpen.
 
Back
Top