Toeren begrenzer voor SF2 ???

psycho

Well-Known Member
Hallo allemaal...

Weet iemand welke toeren begrenzers er WEL op de sf2(chipkey) kunnen.
Ik hoorde dat het er vrij weinig zijn, ivm chipkey ofzo.
Ook hoor ik sommige dat die van begrenzers.nl er niet op kan...
Klopt dit of zijn er mensen die hem er wel op hebben zitten ???

Thxxxxxxx
 
Advertisement - register to remove this

"Deze begrenzer werkt op elke scooter en setup. Er zijn twee scooters waar de begrenzer NIET op werkt, namelijk injectie-scooters zoals Ditech, en de Speedfight met CHIPKEY (dikke sleutel)."

Dit staat op begrenzer.nl.
 
hugo2 said:
"Deze begrenzer werkt op elke scooter en setup. Er zijn twee scooters waar de begrenzer NIET op werkt, namelijk injectie-scooters zoals Ditech, en de Speedfight met CHIPKEY (dikke sleutel)."

Dit staat op begrenzer.nl.


En nou vraag ik me dus af, of die chipkey te omzeilen is of iets in die richting...
 
Toch raar, was vanavond even bij Jarno's Part Service(Jps), en daar werd mij verteld dat die chipkey geen donder uitmaakt, en dat het dus gewoon kan.
Alleen alarm schijnt slecht te werken op chipkey.

Wat moet ik nou geloven, want ben net al op de rollerbank geweest...23:47 Grrrr achterlijke dwazen om die tijd....
 
Ik heb er nou zo 1 met Condensator enzo gemaakt, maar zodra die aanstaat.. start die niet, wel geluid zoals bij starten maar gooit m niet aan...

Ook handig, moest m afvoeren van de wouten, en nou heb ik probs met starten ;) handige smoes...
 
probeer eens een mechanische begrenser te maken, klepje in de demper heb ik wel eens gezien, of klepje in carb heb ik ook wel eens gezien, probeer eens wat maar electronische begrensers zal voor jouw niet gaan werken, of je moet een andere kabelboom kopen die nonchipkey is
 
Jamaica-SF2 said:
probeer eens een mechanische begrenser te maken, klepje in de demper heb ik wel eens gezien, of klepje in carb heb ik ook wel eens gezien, probeer eens wat maar electronische begrensers zal voor jouw niet gaan werken, of je moet een andere kabelboom kopen die nonchipkey is

Tot nu toe werkt die perfect, alleen zit te hoog met de condensator nog...
Zit nu op 1uf, hier voor op de 3.3uf, toen starte die niet eens, nu wel maar valt uit zodra ik teveel gas geef.
Nu maar eens gaan proberen met een 0.5 en 0.3uf....

Blaas ik me onsteking op... oké jammer maar geprobeerd...
Maar is er al ooit iemand geweest die t heeft geprobeerd, en had die slechte ervaringen ?

Ik heb er nog niemand over gehoord, alleen dat t niet kan enzo....
Dus als ik t niet probeer weten we het niet ook... Ja Toch....¿¿¿¿????
 
Jamaica-SF2 said:
probeer maar, ik weet het ook aleen maar uit ander mans mond en niet uit ervaring
dus we zullen zien:)

Daarom, wat niet bewezen word, kan ook niet beoordeeld worden....
I'll Keep You Up To This Shit....

Dalijk denk ik maar eens die 2 condensatortjes halen....
 
Back
Top