hoe stel je een toeren begrenzer af?

Beste mensen,

op mijn gilera ice zat bij aanschaf een toerenbegrenzer op alleen hadden ze een kabeltje door geknipt waardoor hij het dus niet deed.

nu vraag ik me af hoe je deze afstelt vermoedelijk is het de vorige eigenaar ook gewoon niet gelukt haha waarom zou je anders het kabeltje door knippen!!
het gaat om deze begrenzer met 2 stel schroefjes, misschien kan iemand me uitleggen welke schroefje wat precies doet voor dat ik er mee ga kloten en me ontsteking kapot maak al vast bedankt!! begrenzer.jpg
 
Advertisement - register to remove this

voor de mensen die het interesseren. de witte knop is voor de snelheid en de geel/blauw voor het stotteren weg te krijgen.

ik heb de witte op stand 4 staan en rij met de begrenzer aan 55kmp ongeveer, de geel/blauw weet niet waar die opstaat want bij staat er niet en lijkt ook niet of er ooit wat gestaan heeft. ( gekregen bij de scooter)

mijn scooter rijdt met begrenzer uit 85 a 90 kmp op de klok en met de begrenzer dus op stand 4 ingeschakeld 55kmp

wat ik wel heb dat is dat als hij de de standaard staat wel als je net gas geeft dat hij even ploft en dan gewoon langzaam in toeren stijgt naar 55kmp, zit ik er zelf op en rijdt ermee dan doet hij dat niet. ik hoop dus op de rollerbank ook niet!!
 
Back
Top