This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Toch nog maar weer de vraag ;)

2-Dreams

Well-Known Member
Toch nog weer even de vraag


Ik heb onlangs een boete gekregen voor te hard rijden (57 waar 30 is toegestaan).

Deze snelheid is gemeten d.m.v. de teller op de motor van de agent. De afstand van deze meeting is hooguit 200meter geweest. Ik ben verder niet geflitst of iets dergelijks.
Is dit voldoende voor een bezwaarschrift om wat euro's van de boete af te krijgen of om er zelfs helemaal onderuit te komen?
 
nee als je te hard gaat moet je gewoon boete betalen in jou geval 92 of 115 euro maar ze matsen je bijna altijd ( mij ook duzz)
zal wel licht uitvallen!!!
alsnog welkom op het forum!!!!
 
nou ja dan maar hopen dat er wat afgaat want 115 is ernstig veel... en reed nog met verkeer mee ook maar zal dan wel komen dat ik op scooter reed dat ik naar de kant werd gehaald
 
nee ik heb laatst ook zo'n bekeuring gekregen voor 45 KM/u te hard moest 245 eruo zijn maar ben er met 115 vanaf gekomen (gematst)
toen heb ik dit nog nagevraagd maar toen werd mij verteld dat dit rechtmatig is duzz!
 
dat kan wel maar ik heb al betaald duzz !! maar je hebt gelijK!
 
Leuk he!!!!! UITROEPTEKENS:|

Tsja het schijnt te kunnen, maar een bezwaarschrift indienen is niet zo'n moeite lijkt mij. Gewoon doen.
 
ik geloof dat snelheid gemeten door politievoertuigen 'ge-ijkt' is...
praktijk is wat anders, maar theoretisch bepalen ze dat wel :/
 
hehe ja en idd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZIJN LEUK!~!!!~!~!~!~!~! 8p
 
Originally posted by firefoxf15racer
hehe ja en idd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZIJN LEUK!~!!!~!~!~!~!~! 8p

:|

maar die agent kan het tog ook gewoon maar zeggen hoe hard je hebt gereden..?
 
Originally posted by Razma
ik geloof dat snelheid gemeten door politievoertuigen 'ge-ijkt' is...
praktijk is wat anders, maar theoretisch bepalen ze dat wel :/
klopt, en ze kijken toch wel redelijk soepel, als jij bv 62 reed zegge ze 57... meestal zijn ze wel eerlijk daarin.

en ja, ze kunnen ook gewoon wat zeggen...