TJT F1 vs HEBO RACING III at MINARELLI

Advertisement - register to remove this

Test : Aprilia Sr 70cc / 19mm Dellorto / Orig. Ontsteking
Carters + Cilinder Not Tuned !!!
-----------------------------------------------------------------
Scooter staat afgesteld op Hebo uitlaat. Score 15.01 pk

Uitlaat TJT eronder en resultaat 15.61 pk.


Vario mag iets lichter in rollen bij Tjt, zie curve.

Ik denk +- 1 pk meer dan Hebo III.

Zie foto : Testbank Runs, runs getrokken tot +- 80 km / verklaring dat curves snel naar beneden gaan !!
--------------------------------------------
PS : TestBank Resultaten 200% Save.
--------------------------------------------



By the Way : Beste wensen voor 2003 !! SCOOTER-MANIA.
 
Ziet er wel aardig uit :) Maar geef eens wat meer info, ik kon (als ik goed gelezen heb tenminste) niet achterhalen welke cilinder er mee getest is. Op welk toerental draait het hele zaakje bv en hoeveel scheelt dit per uitlaat?
(Maar dan nog steeds blijft het een net resultaat)
 
Piek is hoger ja, maar band is smaller.

Vermogen bij welk toerental.? En welke cilinder dan :?



Gooi het eens op een brute setup, kijken wat ie dan doet. :)
 
Ok !

Cilinder is Manston (+-1000 km) !
Normale Montage, Originele Ontsteking, 19mm carbu dellorto, originele luchtfilter. Vario Hebo.
Niets specials. (geen verdere tuning)

Scooter is afgesteld op hebo uitlaat , draait 13400 toeren !

Om eens te kijken wat de TJT scoort, hebben we deze uitlaat eronder geplaatst ! In TOp 0.6 pk er bij !!!!!!!!!!!!!!!!

draaide 13200 Toeren, met zelfde Vario als aangepast op Hebo III.
Deze uitlaat moet +- 13800 / 14000 Draaien.

Daarom moeten er nog lichtere rollen in !!

Is een hele korte uitlaat !!!?? 690 mm lengte !

Nog vragen ????
 
We moeten eerders weer eens even langskomen ja. Wil deze dan wel ff op mijn setup schroeven om te kijken wat de prestaties dan zijn i.v.t yasuni C20 en of VTM.

$$$ ga ik niet over dat moeten Ruud en alfonso zelf regelen met jou of jij met hun, sta ik buiten.
 
Komt voorelkaar. :)


Originally posted by Alexander
We moeten eerders weer eens even langskomen ja. Wil deze dan wel ff op mijn setup schroeven om te kijken wat de prestaties dan zijn i.v.t yasuni C20 en of VTM.

$$$ ga ik niet over dat moeten Ruud en alfonso zelf regelen met jou of jij met hun, sta ik buiten.
 
Weetnog steeds niet hoeveel het is, dat zou j e me nog doorgeven vinnie maar lees je pm dan zie je dat ik al had gereageerd .. kom zelf wel een keertje langs....
 
18cb.jpg


Dit is hem

Vind hem trouwens wel meesterlijk gaaf
 
Wat gaat ie kosten vinnnie heb wel degelijk interesse .. lijkt wel eens beetje op de C20 volgens mij .... ook de demper.... btw de ontsteking is een pvl met een tjt look.....
 
Hmm, pijp ziet er aardig netjes uit, mooi vloeiende conus enzo, echt netjes gewoon. Maar ik wil het verschil ook nog weleens zien bij cilinders zien die meer toeren draaien. Evo, Manston Speed -tuned bijvoorbeeld dus. :)
 
Originally posted by JP-Speed

oja zal hij het goed doen op een getunde evo 70cc

HOE MOETEN WIJ DAT NOU WETEN!!!! HIJ iS VERDOMME NET GETEST OP DE HEBO MANSTON ALS EERSTE EN ENIGE CILINDER...

Wordt echt gek van dit soort domme vragen...

Niemand weet toch hoe je evo getuned is ... net alsof iedere getunede cilinder gelijk is...

|(

Wordt er af en toe echt moe van hoe er hier gesuggereerd en gedaan wordt.....Altijd de onmogelijke vragen .. net als Ok die cilinder ziet er mooi uit hoe presteerd hij als hij getuned is ... niemand weet dit toch of wel!!! wie tuned hem wat tuned diegene en arrrghhh laat ook maar naai mezelf weer veel te veel op ....

8P
 
Back
Top