Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
Hehe, lekker zon zou cker mooi zijn, ik en [R]unner [R]eloaded, vertrekken rond 10-en daarnaartoe emt scooters.[oppergaar:D]
 
Whoeiiiii ronald op tijd hier zijn he :D

edit: Was ik de enigste die niet kon slapen vannacht?? :rolleyes:
 
Last edited:
Hier in Waddinxveen begint het nu net een beetje te regenen, is het daar in O-wijk nog droog?

ik ga hier btw om half 11 weg:p
 
Hier regent et een klein beetje, maar de weersvoorspelling voor vandaag was niet super slecht, dus we hopen het beste :)

| XZ-Tuning | zal ook aanwezig zijn, maar helaas is het alleen Jasper gelukt om met z'n frame crosser aanwezig te zijn :( Verder komt iedereen wel, maar het is niet gelukt om onze scoots rijklaar te krijgen :(

Mij herken je wel aan me mitella :)

To over 3 uurtjes allemaal !!

mzzl's Jur.
 
Ik vertrek nu richting o'wiek, vanuit deventer. Moet eerst ff naar kameraad fietsen en dan vertrekken we rond 10 uur. Tot over een aantal uurtjes... Greetz
 
Originally posted by Lars#Dragster
Hier in Waddinxveen begint het nu net een beetje te regenen, is het daar in O-wijk nog droog?

ik ga hier btw om half 11 weg:p
Bij mij is het gewoon droog. Zometeen me scooter nog ff "uitlaten" en daarna rustigaan inpakken en richting Oisterwijk.

Om nog even iets op organisatorisch (vet woord voor op de vroege zondagmorgen) vlak te zeggen. Complimentje voor jullie dat jullie in de laatste dagen toch nog hebben kunnen laten zien wat er wel en niet geregeld is, helaas ga ik er zelf vanuit dat er geen EHBO aanwezig is, dat vind ik toch wel een kwalijke zaak. Ik heb er iig niks meer over gelezen, het lijkt wel in de "doofpot" gestopt. Maargoed, het is niet anders.. Tot Oisterwijk!
 
Ik heb geen vervoer voor de terugweg en ga niet alleen 3uur lang in de trein zitten :'( dus ik zal niet komen vandaag.
 
Over een uurtje weg met Sfera, Big B nrg, speedmember in onze bus.. dan nog 4 auto's mee of zo!!
Met onze pracht en praal brommer :p
 
Hier in omgeving amsterdam regent het rering hard ,de weg is helemaal nat ,tering gaar. Altijd gezeik hier in nederland met dit graf weer :mad:

Is het in Oisterwijk nu nog droog of niet?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top