This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
Voorspellingen van piet paulusma

Zondag beginnen we met vrij zonnig en droog weer en we krijgen voorjaarstemperaturen van 11 à 12 graden. Daarbij gaat het wel stevig waaien met een matige tot vrij krachtige en aan zee mogelijk een harde zuid- tot zuidwestenwind

ee idat van die film is 11 uur niet een beetje vroeg
kun je da tniet tegen een uur of 1 ,2 doen
ik neem aan dat niet iedereen om 11 uur daar op de stoep staat
het is zaterdag avond geweest dan he
en wat doet men op zaterdag avond BIEREN
wij rijden hier om een uur of 11 pas aan denkik maarja we zien wel
tot zondag

Er word de rest van de dag ook gefilmt maar dan worden speciale shots gemaakt. Maar we hebben geen mensen mee nodig dus

Ik heb er wel zin in , maar ik heb er overheen gelezen denk ik..welke bank is er nou ? die van van der Kruis ?

Hopelijk vinden we voor zondag een auto

Nylez, in 1e post.. gelieve geen alcohol mee te nemen..

Nou zou het wel heel beschamend zijn als het bierkoerier team geen bier mee zou mogen nemen.. is het echt zo'n probleem ?
Er word uiteraard niet gereden met alcohol.

dat lijkt me niet nee hessman
maare hoelaat begint het nou en wat is de intree of is het gratis en moet er nog zoiets als parkeergeld betaalt worden ?

en nylez klein vraagje zou jij voor mij een link willen geven met de routebeschrijving van soest 3766HP want ik weet niet precies WAAR het in oisterwijk is snapie. dan kan ik het uitprinten is makelijker rijden.

Het begint flink te kriebelen - scooter moet nog iets zwaarder in rollen want 15.000 is iets te veel van het goede.

Komen redelijk wat snelle uit Helmond, minimaal 6 in iedergeval. En ik als enigste minarelli gaat nog interessant worden. Kan ik eindelijk bewijzen dat mina ook iets in zijn mars heeft.

Ik vind dat bekeuringen moeten worden uitgedeeld aan mensen die drinken en rijden. Dus Bart hou die bierflesjes maar verstopt in je auto.

@ Hessman: Geen bier is geen bier, Je snapt natuurlijk wel dat er ook veel nrx dude's komen ( no offence ) dan gaan hun allemaal met hun zatte ballen na 2 pilsjes rijden dat moeten we dus niet hebben.

@ Kuit@NRG: Oisterwijk , Dorpsstraat, 5062 JC

Zoek naar zoiets oid

Als dat je motivatie is , kobus, mol, en ons bierkoerier team, zullen best wel een biertje drinken,. en die rijden NIET.. ik denk dat we onszelf niet als nrx dude zullen beschouwen en gewoon in onze tent een lekker pilske kunnen nemen op een mooie zondag.
Heel zeikerig, maar dat kan nylez toch wel goed vinden ?

Status
Not open for further replies.