tip over of het een goede gilera runner sp is AUB!!

euma

Well-Known Member
Hallo ik heb een gilera runner sp op internet gevonden en ik vroeg me een aantal vragen af.

-Is 12650 km veel voor deze runner?(hoelang gaat het nog ongeveer mee)

-Waar is wat hij heeft vervangen goed voor?

-Wat is carb versie?

-Wat is kan doen om het sneller te laten gaan?

-Hoeveel hij waard is geschat?

En andere informatie is hartelijk welkom.


"Het artikel"
Hij heeft relatief weinig kilometers gelopen en heeft pas nog een beurt gehad. Daarbij zijn de remblokken vervangen plus de bougie en olie. Ook is de v-snaar vervangen en is de carburateur geheel schoongemaakt en de carterolie is ververst.

Bouwjaar september 2006
km stand: 12650

snelheid: ongeveer 70km is half ontgrensd.


Nooit onderuit gegaan of een crash mee gehad. Heeft echter wel kleine gebruikerskrasjes hier en daar, maar dat valt erg mee. Gaat om krasjes passagierszijde en een klein scheurtje in de hoes van het zadel. Verder kleine krasjes linksvoor, maar valt heel erg mee, kappen zijn niet kapot gescheurd of wat dan ook.

50cc motor

dubbele schijfremmen met nieuwe blokken

beide banden nog in goede staat. Achterband pas vernieuwd.

allebei de spiegels zitten er nog op!

alle electronische systemen werken prima: toeter, elektrische start, knipperlichten gewoon licht en natuurlijk km teller.

Is de carb-versie dus veel minder problemen dan bijvoorbeeld met de injectie versie.

Alle 2 de originele sleutels zijn aanwezig.
ik heb nog wat extra rolletjes, nieuwe set voorremblokken
 
Advertisement - register to remove this

Hallo ik heb een gilera runner sp op internet gevonden en ik vroeg me een aantal vragen af.

-Is 12650 km veel voor deze runner?(hoelang gaat het nog ongeveer mee)
Dat is niet bijzonder veel voor een scooter, mijnes heeft er al 24.000 en loopt nog perfect.
-Waar is wat hij heeft vervangen goed voor?
Dat zijn gewoon simpele slijtage delen
-Wat is carb versie?
Hij bedoelt dat dit een ''versie'' is met een carburateur, in plaats van injectie
-Wat is kan doen om het sneller te laten gaan?
Alle begrenzers eruit halen
-Hoeveel hij waard is geschat?
Geen idee

Hopenlijk kun je er wat mee.
 
Back
Top