Tikken bij vario?

WheeleX

Well-Known Member
Ej.. ik heb een vraagje.. als men aerox stationair loopt hoor je een tikkend geluid bij de vario vandaan komen, ik d8 eerst dat het dat sterretje was bij je koelvin ding...want daar zat een beetje speling op, maar nou zit er een nieuwe op en doet ie het nog steeds... Ik heb overal een btje zitten voelen of er speling op zat, bij dat grote tandwiel bij je electrische start zal ik maar zeggen zit een beetje speling op... Zou dit de oorzaak zijn van het tikken? en is het makkelijk te maken..?

Mvg Alex

Advertisement - register to remove this

tja , dan zul je het even los moeten pakken , het kan ook zijn dat je de rollen hoort , dit kun je testen dooreven een beetje vet aan de rollen te doen , het kan zijn dat ze een beetje "zweven", dus dat door het lage toerental ze net niet tegen de vario worden gedrukt of weinig.

daarna wel even de boel goed schoonmaken!

Ok bedankt ik ga t morgen ff uit elkaar halen :) Het kan miss wel kloppen inderdaad met die rollen, want volgens mij deed ie het niet toen ik de andere rollen erin had... dus anders doe ik die andere er nog een keertje in om te kijken of het daar aan ligt...

Hij mag van mij dan closed denks.. t zal wel moeten lukken zo en anders ga ik wel ff langs de dealer oid...

GoRiLlAz said:
Ok bedankt ik ga t morgen ff uit elkaar halen :) Het kan miss wel kloppen inderdaad met die rollen, want volgens mij deed ie het niet toen ik de andere rollen erin had... dus anders doe ik die andere er nog een keertje in om te kijken of het daar aan ligt...

Hij mag van mij dan closed denks.. t zal wel moeten lukken zo en anders ga ik wel ff langs de dealer oid...

je kan zelf close doen..

Back