This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Ultimate Quartzproject...

Updateje Uiterlijk!

Ckr joh!

Okeej omdat de quartz nu weer enigzins in elkaar zit kregen we er weer zin an! Hugo heeft zojuist Nrg voorkappen gevorderd! Het resultaat zullen we morgen posten... Omdat ons speedblok een zip sp blokje is krijgen we naar ons idee een aparte maar grappige combinatie! We krijgen dan een quartz met een quartzachterkant met een nrgvoorkant en zip sp velgen . Kappen van nrg kunnen er btw bijna gelijk zo op omdat het frame van een nrg nagenoeg gelijk is alleen is deze iets korter. De voorvork is hetzelfde als de zip sp vork moet alleen een ander klosje op voor de voorvelg. In de toekoemst zijn de uiterlijke plannen om em groen te spuiten (murcielago kleur). MOrgen naar matton kijken voor veertjes en een voetenplankje.

See you later...

Laurus

OKeeeeeeeej

Paar wannnabe fotoshopjes:

Best vet al zeg ik et zelf!

Aiight...

Fotootjes

Hier heb ik de foto's van de Quartz met Nrg voorkappen. Zoals te zien is hangen ze nog maar half vast, maar het gaat om het idee. Kijk maar en oordeel zelf maar wat je er van vind! (de foto's spreken voor zich denk ik)

Er zijn nog meer foto's maar die komen vanavond of morgen want mn internet loopt te irriteren

Last edited:
is cker wel weer tof idd, zo'n quartz. 8)

is wel lekkere setup, dus zal wel wat leuks gaan worden. :W

jammer alleen dat veel foto's het nie doen.

suc6 igg

ziet er leuk uit, alleen ik zou er zelf een ander spartbord op beuen

voor de rest vet project en k zou iets doen aan de carb en luchtfilter (het is maar een tip hoor)

ps. hoe bedoel je zelf gebeunt stuurtje? dat is toch standaard zo al

Last edited:
Spatbord moet idd wat aan gebeuren ziet er egt niet uit! We zijn net trug bij matton vandaan en hebben een voetplank we moeten nu aleen nog het roostertje uit de voorkap, dus als iemand er een over heeft pm maar! Binnen kort gaat op dit blok ook de 24 Mikuni(zodra er snelgas is), dus dan is dat probleem ook uit de wereld. Heb veel koppijn dus ga geen foto's meer uppen vanaaf. Ow ja stuurtje is al wel met een slijptol bewerkt en moet nog gepolijst verder is het wel een kleinbeetje aangepast.

Ja we moeten is ffies gaan kijken maar das misschien wel een goed idee. Ik vraag me alleen wel af of die veel kleiner is dan deze...

Iig bedankt voor de ideeen en reacties! Vrijdagmiddag verder met het uiterlijk!

MAtton is btw duur...

HUH, HEEEEEEY UUUUUHHHHHHHHHHHHHHHH beetje doorwerken Lama en Hugo Boss gaat de goeie kant op alleen murcielago groen??? lamborghini hoort geel te zijn hoor doe dan heinekengroen (y) Latorrr

Echt goed bezig kerols, word verder de achterkant niet bewerkt of heb ik daar overheen gelezen. Beun verder zou ik zeggen ik blijf dit volgen

ducktape-runner said:
zit die kerel op die onderste foto op de hockey???? maar het ziet er heel netjes uit hoor. wil hem welis zien rijden,

HUH GPR

Whahaha LoL

Beetje dimme neger met je aardbei

Achterkant gebeurt waarschijnlijk niet veel meer aan. Maar moeten we nog is ff goed naar gaan kijken (alle kappen btw..)

Morgen ff verder beunen!

Laurus said:
Whahaha LoL

Beetje dimme neger met je aardbei

Haha voor de mensen die hier(uit Sliedrecht) niet vandaan komen. De aardbei is die Derbi GPR Racing die ergens op een foto is te zien. En ja er rijdt een neger op....

Morgen idd weer lekker beunen we gaan de kappen goed pas maken, want de NRG kappen sluiten niet zo lekker aan op de quartz kappen (kijk op de foto's maar hoe de kuip er bij hangt). Dus morgen avond komt er weer een updatetje met passende kappen (hopen we dan)

en daar bedoele ze mij mee ze zegge er alleen niet bij dat ik die kwarts heb gephotoshopt voor ze (die groene mooie, niet dat lelijke paintding) maare wanneer wordt er gebankt?

Rick Coppens said:
die voorkap er op is zeker wel laggen bedacht
vind t wel een leuk dingetje

Dankje, maar wij hebben het eik niet bedacht. Die eer komt toe aan Quartzmen van het een ander forum. Hij reed zo met een std Quartzje op straat.

@Gerton(ducktape runner): Ja we zijn je dankbaar voor de photoshop

Update

Vandaag weer lekker gebeund! De kappen zitten nu goed vast, ik weet niet of het goed tre zien is op de foto's maar alles zit nu goed. Er is nu nog maar 1 plek waar dat niet zo is, dat is bij voetenplank, kuip en zijkappen(zie foto). Het spatbord blijft er waarschijnlijk af! We hebben een aerox spotbord geprobeerd, paste niet zo goed en het quartzspatbord blijft er sowieso af want dat blijft te breed!

Een ander leuk puntje is dit: een paar posts trug hebben jullie kunnen lezen dat we achterna gezeten zijn door de politie. Dankzij connecties van ons hebben we gehoord dat we gemeld zijn als: ''Rijdend frame met onbekend persoon op de Ganzensingel, is weggereden'' LOL. Met dank aan deze connectie wisten we toevallig ook dat er vandaag een rollenbank stond anders waren we nog ff vrolijk gaan blazen. Dankje je weet wel wie!!!

De foto's

Het kappen probleempje