The Trip

Advertisement - register to remove this

Zeker wel lache ja!
Die gasten zijn toch ook van dat programma n tijd geleden op Veronica? K ben ff de naam kwijt. Was egt volop droog altijd eg lachen
 
Dat programma heerscht.. die gasten zijn zo kick... Ik wou het deze zomervakantie ook al gaan doen samen met een maat van me, maar niet meer van gekomen, volgend jaar als t goed is 8)
 
Me neefje heeft dit jaar ongeveer hetzelfde gedaan alleen dan alleen... met 500 euro ofzo een maand overleefd in europa.. hij had het meest in italie gezeten, en had de tijd van ze leven gehad. Maar het op gare campings slapen, soms op het strand, ik zou me niet veilig voelen :eek:

Ik zou het alleen niet doen,... met een vriend ofzo wel, alleen is toch niet helemaal relaxt :)

Het programma is inderdaad erg vet.. ben ook trouwe kijker nu :)
 
ja zeker relaxed programma, maar kzou et zelf niet doen, als je ziet hoe gierig ze leven!! soms slaap je dan 3 nachten niet achter elkaar... en ik zou echt helemaal gek worden dan haha
 
ik hebh het gister en eergister gezien en ik vinnet vet :)

Gratis taxi'tje pakken, kerel belt zijn vriendin op of ze nog een slaaplaats of 2 heeft voor ze. Ja kan wel, komen ze daar zit dat mokkel in de sauna :D En even later slapen ze vet chill in een sauna. Heel vet!
 
Die Rogier en Co doen het echt als de beste... Zijn met 250 euro begonnen, en hebben nu nog steeds 250 euro in handen :D In die tussentijd hebben ze wel gratis gegeten, gratis in luxe hotels geslapen, etc. 8)
Die Steffan en Flip daarintegen zijn weer wat minder goed in dit soort dingen. Ze hebben zowat hun hele budget al uitgegeven 8P Op 1 van de eerste uitzendingen kochten ze er ook wiet van :p
 
ik ga volgend jaar denk weekie of 4 a 5 ofzo interrailen door heel europa lijkt me wel vet! Slapen in jeugdherbergen enzo, zo leer je nog eens mensen kenne! :)

Maare progamma is idd zeer vermakelijk!
 
idd. Dat met die karretjes in dat hotel was ook gaaf, knalt die Rogier meen ik opeens na een bocht tegen de muur:)

Of die gast die even meldt dat ie een geweer achterin heeft liggen en van 300m iemand neer kan knallen. En bedankt:)
 
echt tof programma:)
kijk het altijd..

ook zo mooi die uitspraak:" Dit is echt te triest voor woorden... je gaat voor iemand staan en het komt er op neer dat je vraagt: Hallo ik wil jou geld!"

hahahahah
 
Echt super vet :D. Alleen wordt het in vage volgorde uitgezonden.... Gister zag ik dat flip en die andere gast een megalift van Lloret naar Hamburg kregen, en vandaag zag ik ze nog in Barcelona rondstekkeren......

Die andere gasten krijgen trouwens echt bizar veel voor elkaar...... (de mens is zo slecht nog niet :p)

Belgische buschauffeur "ik weet niet wie jullie zijn en wat er in jullie bagage zit" -----> flashback "hassies :D"
 
Back
Top