The Sims 2

mssh said:
Even een belangrijke HINT.
Als je DAEMON TOOLS gebruikt zorg dan dat je versie 3.47 anders werkt het niet, want sommige versie's zijn geblacklist. Bij ALCOHOL 120% is dit ook het geval alleen weet ik niet welke versies hiervan je kunt gebruiken.

Oh jezus wat belangrijk.. heb godver een hele post van een A4 dat lopen uitleggen :rolleyes:
 
He ik heb nu daemon tools geinstalleerd en nu doe ik mount image (die van the sims cd 1 dus) en dan staat er dit: Unable to mount image. Cue sheet: No tracks specified.
iemand enig idee hoe dit kan of hoe ik dit kan oplossen ???
 
Hey jongens ik snap er helemaal nix meer van... ik heb nu sims2 van die eerste torrent link gedownload, en daarna daemon tools 3.47
Wat nu? als ik op daemon tools klik opent het programma niet eens :S hoe werkt dit?
 
Het programma draait op de achtergrond.. Er komt als het goed is wel een icoontje rechtsonder in de taalbalk te staan.

Klik daar op en klik daarna "Device 0: [E:] No media" aan. Daarna sims2_1.cue mounten en klaar ben je :)
 
damn.. ik vandaag installeren.. denk ga een flinke villa bouwen.. kan ik helemaal niks bouwen :s alleen stoelen en tafels en de hele inrichting midden op het gras zetten... en als ik een al bestaand huis koop kan ik er ook geen andere vloer of ramen, of muur in zetten :s

weet iemand misschien hoe dit op te lossen is? :?
 
mjah

ik vind dat ouder worden kut...

dat je een opa word en oma...

laatst had ik mn wijf.. die werd inneens oma.. das kut :p


nu heb ik een code gevonden:

aging off

maar die doet niks? iemand een id of een goede code?
 
Wokkel @ Sr said:
mjah

ik vind dat ouder worden kut...

dat je een opa word en oma...

laatst had ik mn wijf.. die werd inneens oma.. das kut :p


nu heb ik een code gevonden:

aging off

maar die doet niks? iemand een id of een goede code?

Doet het wel.. tik maar "help" in de console daar zie je nog meer codes.
 
Back
Top