The Sims 2

MHL said:
kan van alles zijn, je kabels niet goed aangesloten, geen genoeg ruimte, cdrom beschadigt, en het ernstige : ram geheugen brak...

dus check eerst even je kabels, de cdrom, en je schruifruimte
Als je er geen verstand van hebt kun je beter niets zeggen. Verder moet je gewoon dat bestand opnieuw downen.
 
Waarschijnlijk heb je tijdens het bestand downloaden een fractie van het bestand gemist of niet geslaagd die te downloaden, enige wat je kan doen is proberen het bestand nogmaals te downloaden.
 
NRG MC3 RIDER said:
Waarschijnlijk heb je tijdens het bestand downloaden een fractie van het bestand gemist of niet geslaagd die te downloaden, enige wat je kan doen is proberen het bestand nogmaals te downloaden.

Weer 11 dagen |(
 
nee joh. Je kan ook gewoon ff die file van iemand kopien en dan in de goede map plaatsen.

(al de 2e keer dat ik het zeg....LEES :p)
 
Ik heb met de no-cd crack een probleem, mijn buildfunctie doet het niet. Weet iemand al een goede no-cd crack te staan?

Verder wel lachen spelletje en vooral heel mooi!
 
weet iemand nog een fatsoenlijke crack?
kheb een crack geprobeerd die je moet laden als virtual cdrom, dat werkt voor geen meter dan zegt ie dat ie cd emulatie software vindt..
als ik een gewone crack gebruik (die de originele "sims2.exe") vervangt blijft ie hangen na 2 minuten... dan moet ik rebooten... niemand een goeie crack gevonden?
 
weet er iemand een goed werkende crack want de crack die ik nu gebruik doet het wel alleen kan ik niets bouwen behangen enzo ook niet als je via demon opstart iemand een ideetje????????
 
Nutteloze posts.. lees topic nou maar eens.
Ik speel het op de manier hoe ik het heb uitgelegt, en het werkt gewoon.. nog niets is fout gegaan en nog niets werkt niet.
 
Mini-g said:
Nutteloze posts.. lees topic nou maar eens.
Ik speel het op de manier hoe ik het heb uitgelegt, en het werkt gewoon.. nog niets is fout gegaan en nog niets werkt niet.

denk je nou echt dat ik hier ga vragen voor een fatsoenlijke crack als het werkt?..
kheb al 10 verschillende cracks geprobeerd, allemaal images met zowel alcohol als daemon... werken allemaal niet! steeds of onder t spel gooit ie me er uit of hij start niet eens en zegt dat ie een virtual cdrom vind oid...
maar het rare is, ik heb (volgens mij) dezelfde versie bij me pa gedownload... daar werkt ie prima, zonder crack zelfs.. ik kan gewoon het image inladen en hij start, en op mijn pc doet ie zo moeilijk :S snap er niks meer van...
 
En het werkt niet als je hebt gedaan precies zoals ik het heb uitgelegt hierboven? Want ik heb het nou bij echt.. 10 mensen geinstalleert allemaal verschillende versies.. vanuit torrents, ftp en zelfs originele die zonder CD wouden spelen..
 
ric_0209 said:
denk je nou echt dat ik hier ga vragen voor een fatsoenlijke crack als het werkt?..
kheb al 10 verschillende cracks geprobeerd, allemaal images met zowel alcohol als daemon... werken allemaal niet! steeds of onder t spel gooit ie me er uit of hij start niet eens en zegt dat ie een virtual cdrom vind oid...
maar het rare is, ik heb (volgens mij) dezelfde versie bij me pa gedownload... daar werkt ie prima, zonder crack zelfs.. ik kan gewoon het image inladen en hij start, en op mijn pc doet ie zo moeilijk :S snap er niks meer van...

Dan moet je toch echt naar je eigen pc gaan kijken. Heb je de allernieuwste drivers etc. Zijn de images goed?

Enz
 
Heb een probleem, heb alcohol 120% gedownload, en daarmee gewoon cd 1 gemount. Dan doe ik dubbelklik op de virtual driver met the sims er in, en dan doet ie gewoon niks... En dan hb ik daemon tools gedowned, en dan wil ik de setup starten en dan doet ie ook niks... :S Kan ik niet gewoon alle bestanden van de cd's naar een map op mn harde schijf kopieren en t dan installeren? Iemand misschien een oplossing ?
 
Even een belangrijke HINT.
Als je DAEMON TOOLS gebruikt zorg dan dat je versie 3.47 anders werkt het niet, want sommige versie's zijn geblacklist. Bij ALCOHOL 120% is dit ook het geval alleen weet ik niet welke versies hiervan je kunt gebruiken.
 
Back
Top