The Good, Bad and Ugly Project ZIP

Status
Not open for further replies.

Beerke

100% Twins......
hallo, ben een tijdje erg druk geweest maar nu eindelijk wat tijd gevonden voor het afmaken van 3 project scoot Zipjes (en een frame)

alleen al om het feit dat het hier om 3 zipjes gaat Noemen wij deze

" The Good, The Bad and The Ugly"
"The Good" is een 70 cc evo getunede standaard zip , en het eerste deel zal hierover gaan.

"The Bad" is eveneens een 70 cc zip ook met een evo echter met een totaal andere setup hiervoor is het 2e gedeelte bestemd.

en
"the Ugly" is een 2 fast 4 race kanon opgebouwd op een zip (en additief wordt dit Blok later gebruikt op een aluminium T-Frame (alu/koolstof).
dit project wordt in het derde deel gepresenteerd.


welnu vandaag 24 mei hadden wij nog een kaal frame volledig gestript en nog geen meter op de teller staan.

met behulp (zeg maar volledig alleen gewerkt door deze persoon) Knapuh
is deze om 10 uur gestart met het monteren van voorvork remmen wielen en het blok
 
Advertisement - register to remove this

zoals gezegd, set-up gegevens volgen wij monteren op "The Good" een HR2 wellicht de nieuwe maar eerstt ff kijken hoe hij met deze uitlaat gaat.
 

Attachments

  • 1 010.jpg
    1 010.jpg
    261.8 KB · Views: 2,532
X.S.T.D said:
zeer netjes.!

alles schoon en goed voor me kaar

Mag ook wel is een kompleet nieuwe scoot en heeft echt nooit een meter gereden (ook niet origineel)

Mijn Prive Monteur, (gewoon omdat ik te druk ben , - of gewoon geen zin heb)
 
Last edited:
Ik mis alleen de sigaar nog in ze mond :7
Goed bezig verder Mike, de 2e zip is dat het zipje waar je ook mee in Emmen was met die sprintdag? Zoja dan is dat ook al een leuke basis om te knallen +ralf+
 
Ben nog altijd benieuwd naar het sprintframe. De rest mag er natuurlijk ook wezen. Zet alleen even alles overzichtelijk in de eerste post met eventueel setup enzo erbij.
 
Mol said:
Ik mis alleen de sigaar nog in ze mond :7
Goed bezig verder Mike, de 2e zip is dat het zipje waar je ook mee in Emmen was met die sprintdag? Zoja dan is dat ook al een leuke basis om te knallen +ralf+
2 e Zip komt later aan bod eerst maak ik het project in volgorde af (zoals Cozmo al aangeeft ) juist om het overzichtelijk te houden !
Cozmo said:
Ben nog altijd benieuwd naar het sprintframe. De rest mag er natuurlijk ook wezen. Zet alleen even alles overzichtelijk in de eerste post met eventueel setup enzo erbij.

Ja alleen in het eerste deel zal de Setup van "The Good volgen.
wanner deze gereed is volgen de volgende delen incl. bijbehorende setup gegevens.
 
Ik kan natuurlijk wel zeggen "het ziet er netjes uit " maar dat is vrij logisch met een splinternieuwe scooter , dus ik zeg "ga zo door" ;).
 
3 projectjes...en ik weet zeker dat ze alle 3 weer ziekelijk zullen gaan knallen. Dat belooft een hoop goeds! Leuk dat je weer wat actiever wordt op forum ;)
 
jaa.. birke
het komt allemaal goed.
mijn handen jeuken nog steeds dus the bad & the ugly
zijn ook zo geboren als het aan mij ligt :D
 
Ah... Eindelijk weer eens nieuws van De Beer :W

Wanneer ga ik je weer eens treffen op een meeting ? Ben je ook @ Damwoude ?
Lijkt me duidelijk dat je weer voor Spectakel op SpeelmangsPlaten moet gaan zorgen 8) Dit keer gebroken carter ? :W

Spreek je :!
 
ziet er al tov uit ;)

ben benieuwd -:- ik zou mijn ogen open houden op de volgende meetings })

AdiozZz
 
Ziet er zeer netjus uit kerel. Gaat zeker wat worden }) En zeker weer twins werk word altijd goed gedaan daar -:-
 
Pronk said:
3 projectjes...en ik weet zeker dat ze alle 3 weer ziekelijk zullen gaan knallen. Dat belooft een hoop goeds! Leuk dat je weer wat actiever wordt op forum ;)

Dank je pronkie :) , en ja ik probeer wat meer tijd vrij te maken voor forum
BTW voorheen moest het vooral hard gaan! tegenwoordig moet het ook Mooi zijn!

D.J said:
Ah... Eindelijk weer eens nieuws van De Beer

Wanneer ga ik je weer eens treffen op een meeting ? Ben je ook @ Damwoude ?
Lijkt me duidelijk dat je weer voor Spectakel op SpeelmangsPlaten moet gaan zorgen Dit keer gebroken carter ?

Spreek je

@ Damwoude ben ik er wel maar zullen de scoots niet rijden , Simpelweg omdat ik te laat was voor inschrijven!

Jammer anders was ik gegaan met " The Ugly" en The Good...

Maar ben er wel alleen al omdat ik het leuk vind jullie te "Meeten"
 
Heel erg vet, ben vooral benieuwd naar #2 en #3 :)!
Vanwaar de keuze voor 28mm mikuni btw? :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top