"THE" Gilera Storm. "Re-born part II"

Status
Not open for further replies.
BT said:
Snap ik , Robbert . Maar het is wel ongeveer de hoofdkwestie in deze . Als je al ziet wat een ontsteking van 800 euro doet .

Een carmo ontsteking zorgt niet voor mee topvermogen...alleen een betere curve ;) Maar ik snap je punt wel...word er alleen een beetje gek van dat iedereen het hier over geld heeft. Lekker boeiend dat hij er veel geld in stopt, Michiel is de helft keer zo oud als de gemiddelde forummer, en heeft een goede baan, logisch dat hij meer te besteden heeft.
 
Ik vind het een vet project. 8)
Maar het is zowiezo dat mensen al snel in de veronderstelling zijn dat alleen de portomonee los is getrokken als je boven de 22pk zit heb ik het idee :rolleyes:
 
Om ff mijn punt duidelijk te maken . Ik heb het niet zozeer over het geld dat michiel erin steekt . Maar als je veel geld hebt uit te geven aan deze hobby , kan je zeker meer dingen bereiken als dat je maar een arme kloot bent . Ik veronderstel dus neit dat michiel zen vermogen haalt omdat hij veel geld heeft 8P.
 
Hele hoge score met een evo btw ... wordt door 3/4 van de speed's amper gehaald , ben benieuwd wat hij gaat doen dit seizoen .
Ga je zelf ook SBO rijden ? , Lijkt me wel leuk om keer tegen je te staan.
Ding blijft gewoon erg tof , was hij al toen hij nog in sander zijn gezit was:D

Mvg B
 
barryzipsp said:
Hele hoge score met een evo btw ... wordt door 3/4 van de speed's amper gehaald

komt spuit elf eens aan, maak er btw maar 99,9 % van. Speed is ook gewoon troep, lmfd :p
 
Sander said:
ik wacht op een grafiekje... Vermogen kan namelijk niet zo 1,2,3 toenemen, door enkel een ontsteking :)
Je weet zelf neem ik aan ook dat vermogen van de een op de andere dag zomaar een pk kan verschillen :) Ik meen dat Mol een hele tijd terug zelfs eens een pk had gewonnen zonder aanpassingen.

Een grafiekje posten zou misschien leuk zijn, maar ik hecht er niet al te veel waarde aan. Je mag ervan uitgaan dat er niet over de score wordt gelogen en ookal zie je een grafiek dan nog kan dat niet gelden als 'bewijs' voor een score, een paar knopjes indrukken en je hebt een hogere score ;)

Er zit verder gewoon veel vermogen in dit blok daar valt niet over te twisten en als je ziet hoeveel geld, bloed, zweet en tranen het gekost heeft dan is dat ook dik verdient.

@ Michiel: Schiet eens op met die achtervelg, ik blijf me ergeren aan dat groene :p
 
Last edited:
Pronk said:
Lekker boeiend dat hij er veel geld in stopt, Michiel is de helft keer zo oud als de gemiddelde forummer, en heeft een goede baan, logisch dat hij meer te besteden heeft.

Even wat recht zetten....
Dat Michiel de helft keer zo oud is als de gemiddelde forummer zal kloppen. Dat Michiel een goede baan heeft klopt dus helaas niet. Hij is werkeloos! Verder wil ik iedereen waarschuwen om geen zaken met Michiel te doen omdat hij zijn financiële verplichtingen niet nakomt en niet na kan komen! Het liefst had ik wat anders gepost maar het is niet anders.

De vader van Michiel.
 
Sander said:
Toen wastie dus nog van mij...:X

Iedereen weet wel dat het jou scooter is geweest hoor... Hoef je niet iedere dag te zeggen, begint namelijk irritant te worden!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top