TGB 507 optrekkracht

scr3am

Well-Known Member
beste mensen,
ik heb een tgb 507 en had graag geweten hoe ik hem zeer goed kan laten optrekken zonder dat de snelheid niet te fel verandert...:
een technigas uitlaat?
of als u andere ideen heeft shoot aub :)
grtz
 
Advertisement - register to remove this

Weer de zoveelste :rolleyes:
HARD optrekken en lage top hebben. :7
Kan niet.

Ontgrenst je scoot, als je dat al niet gedaan heb.
En tja, andere uitlaat - afstellen.

Mocht je dan nog niet hard genoeg gaan, moet je aan een 70 denken, maar denk niet dat je daar trek in hebt, gezien je geen hoge top wil.
 
Weer de zoveelste :rolleyes:
HARD optrekken en lage top hebben. :7
Kan niet.

Ontgrenst je scoot, als je dat al niet gedaan heb.
En tja, andere uitlaat - afstellen.

Mocht je dan nog niet hard genoeg gaan, moet je aan een 70 denken, maar denk niet dat je daar trek in hebt, gezien je geen hoge top wil.



Ook in bezit van een TGB 507, heb mijn dealer gevraagt of er uitlaten voor te vinden zijn, waarop hij beweerde dat er geen uitlaten onder passen
-geen-
Enne?

Nog een vraagje: als het goed is zou ik er gewoon een SR 2000 blok onder kunnen leggen..
denk ik, of zit ik hiermee verkeerd
 
Weer de zoveelste :rolleyes:
HARD optrekken en lage top hebben. :7
Kan niet.

Ontgrenst je scoot, als je dat al niet gedaan heb.
En tja, andere uitlaat - afstellen.

Mocht je dan nog niet hard genoeg gaan, moet je aan een 70 denken, maar denk niet dat je daar trek in hebt, gezien je geen hoge top wil.
ik zou hem liefst zo goed mogelijk laten optrekken en maximum 55-60rijden.... dusja :s tis omda ben al keer gepakt geweest dusja :)
dus best is andere uitlaat ? heb jij idee welke best is heirvoor?
grtz
 
Weer de zoveelste :rolleyes:
HARD optrekken en lage top hebben. :7
Kan niet.

Ontgrenst je scoot, als je dat al niet gedaan heb.
En tja, andere uitlaat - afstellen.

Mocht je dan nog niet hard genoeg gaan, moet je aan een 70 denken, maar denk niet dat je daar trek in hebt, gezien je geen hoge top wil.
heb andere uitlaat gestoken :) technigas next chrome :) trekt wel goed op maar pas vanaf 7000toeren swel rotter mja :) en men toerental is zeeeer hoog( 11000) kan ik dit aanpassen?
en weet iemand hoe rap brommer eigenlijk mag rijden want .... niemand weet het precies exact
 
tja , dat is nou het effect van een andere uitlaat..

het toerental kun je weinig aan doen , aangezien een tgb gewoon erg kort is vertandt , een andere variateur zou nog iets kunnen helpen.
 
Back
Top