Terugloper en toch normale snelheid?

bjorn-aerox

Well-Known Member
Hallo,

Ik ga een scooter kopen die ongeveer 60 loopt met een sito uitlaatje,
Ervoor zat er een dikke yasuni op, maarja dat loopt al gauw 80 op de roller,
is er een mogelijk een mooie terugloper op te zetten, en dat de aerox toch niet flink te hard loopt?

Sorry als het al een keer gevraagd is ben nieuw O-)

Latur

Advertisement - register to remove this

Andere optie is een tijdelijke begrenzen die tijdens controlle's word ingeschakeld. Maar ook dit is iig op eigen risico te doen. Meestal word er al snel naar gezocht als er een scoot met een terugloper de controlle langs komt en maar 45 rijd...

jup idd ik reed terugloper en deed 47 onbelast ge had ze moeten zien kijken +pippi+ eel me brom nagekeken maar ja hij was net weer begrensd (door me ouders..Dus het kan maar het loopt beetje raar..Alhoewel heb nu prop weer in me uitlaat zitte & ringel terug in vario en hij trekt en rijd gewoon goed. Kwestie van geluk hebben denkk. Maar de prop die er standaard inzit is vaak maar tijdelijk en blaas je er na een tijdje gewoon uit })

Ligt er ook aan wat je gewensd bent natuurlijk. Ikzelf heb voorheen altijd een DR70 onder mn kont gehad en na een ongeluk waarbij de scoot volledig gesloopt verkraard was heb ik een nieuwe aangeschaft. Hierbij heb ik mezelf voorgehouden om sowieso even begrensd te blijven rijden. Dus dat viel sowieso even vies tegen...Hierna heb ik enkel de vario begrenzing na een goeie 4 maanden eruit gehaald en vond ik de 70 opeens weer heel erg snel gaan :p

Je vertanding... echter kan je dat niet zomaar doen, je zal ook meer vermogen nodig hebben. Een goed afgestelde scooter (dus rollen, drukveer, trekveren, sproeier) loopt gewoon rond de 80 op top en trekt lekker op.

Ergens bij een project las ik dit:
een uitlaat die een mooi geluidje maakt is een yasuni R,
als je de begrensers erin laat zal die ook nit hard lopen,,

Oke, een yasuni Z, maar een R kan ook? of is dit niet waar wat hierboven staat?

Als je beide begrenzers erin laat zitten en ook je varioring dan zal je niet al te hard gaan nee, maar het zal ook niet lekker lopen, dan ben je met die Z beter af want die presteert ongeveer hetzelfde als de originele uitlaat / sito+ maar heeft hetzelfde uiterlijk als een R +-

Als je beide begrenzers erin laat zitten en ook je varioring dan zal je niet al te hard gaan nee, maar het zal ook niet lekker lopen, dan ben je met die Z beter af want die presteert ongeveer hetzelfde als de originele uitlaat / sito+ maar heeft hetzelfde uiterlijk als een R +-

Ah kijk, bedankt voor de info! Maar heeft de Z dan ook een mooi geluid?
Want dat is dan enige verschil met sito+ ?

Back