This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Telefoonnummer achterhalen

Pronk

Pronk Racing Service
Ok, ik heb een aantal maanden geleden €250 euro overgemaakt naar een buitenlandse rekening. Dit heb ik gedaan met mijn postbank.nl (internetbankieren dus). Dit is niet goed gegaan, het is naar een verkeerde rekening gegaan in Nederland, ipv naar Duitsland. De postbank zegt, schijt aan jou, eigen schuld, we geven je het adres van die knakker die je geld heeft, en je zoekt het maar uit.

Omdat het adres hier niet naast de deur is wil ik diegene eerst ff bellen, maar de postbank heeft het telefoonnummer niet. Ik kan het telefoonnummer niet vinden op bijvoorbeeld www.telefoonboek.nl of www.detelefoongids.nl.

Is er een andere manier dat als je een adres hebt, dat je aan het telefoonnummer kan komen? ookal is dit geheim?
 
Probeer anders via www.ikhebje.nl het nummer van een buurman te zoeken. Vervolgens bel je die op met de vraag of hij het telefoonnummer heeft. Of dat diegene jouw telefoonnummer door kan geven aan de desbetreffende persoon.

/edit,

Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen, is de energie leverancier bellen van die regio en zeggen dat je je telefoonnummer wilt wijzigen. Vervolgens vraag je welk nummer ze er nu in hebben staan, dat noteer je, en dan zeg je dat het dus kennelijk al gewijzigd is.
 
als je niet terug krijgt kan je altijd via de politie doen, me moeder had perongeluk 50 euro over gemaakt naar een oud vrouwtje in plaats van naar mij :| en dat vrouwtje maar vol houden dat het erfenis van der man was :*
politie regelde et gewoon.. maar telefoon nummer? mischien via duitse telefoongids site ofzo ?
 


Dit zijn denk ik de beste manieren...

Overigens wel lekker schraal van diegene die het heeft ontvangen, als ik iets op mijn rekening krijg wat er niet hoort stort ik het altijd meteen terug. Ik bedoel als ik het verkeerd doe wil ik ook graag dat het terugkomt bij de rechtmatige eigenaar.
 
Helaas zijn we niet allemaal zo..

En inderdaad, probeer de manier van Loserhond eens Kijken of dat resultaat oplevert.

@ Marcelinho, het geld is nog ergens in Nederland
 
hhmm...ik maak het ook echt weer naar iemand over die echt niet te vinden is. Heb via spiderweb (thanx pvdH) gezocht, vind ik serieus telefoonnummers van de hele straat (van nummer 2 tot nummer 74) behalve nummer 72 die ik dus moet hebben

Ik ga wel even de buurman bellen
 
Buurvrouw had het telefoonnummer niet, maar de naam kwam in ieder geval overeen...dus als het nix wordt van de week maar ff langs gaan
 
Die 2e van loserhond vond ik ook wel erg scherp ja ik w8 even af hoe het loopt met de oplossing van haagse sf2 voordat ik verdere stappen ga ondernemen. In ieder geval erg bedankt voor de ideeen tot nu toe, en ik hou jullie op de hoogte
 
pronk kan je ff mijn quote weg halen
voordat ik er probsmee krijg
btw waarom rij je er niet heen is vanaf hier 30 km rijden... \
voor 250 euro zat ik er allang
 
die manier van loserhond kan werken.

die mensen aan de telefoon merken nooit dat jij het niet bent.
MOet natuurlijk wel normaal en super vriendelijk doen.

Je noemt jou gegevens, dan regio nummer. bv maastricht 043- en dan zeg je , kunt u misschien even herhalen wat u heeft staan misschien heeft mijn moeder het al schriftelijk gewijzigd ofzo.
als ze het opnoemen zeg je gewoon jah dat is het nieuwe nummer. bedankt

en dan hang je op.
 
Maar hoe schrijf jij dan over naar duitsland :S

Ik maak altijd gebruik van het IBAN en BIC nummer. Dit kan niet fout gaan en het kost je geen geld voor de overschrijving
 
Ik heb ooit eens het tel. nr. moeten veranderen van mn ouders bij @home en daar moest ik vanaf het originele nummer bellen om het te kunnen veranderen. Ik belde toen vanaf het nieuwe nummer en moest terug gaan naar dat pand omdat het nummer op die aansluiting nog werkte. (mn ouders hadden dat pand gekocht en verhuurden het en wilden tel. nr. alleen voor @home/essent veranderen)
Kortom, ik denk niet dat werkt ivm identificatie