Originally posted by aerox terror en aangezien het topic niet over mij gaat en ik maar een voorbeeld gaf gaf kobus weer een nutteloze post
netals joel (dustorzkutje
Precies OF ze wil nix van je weten OF ze wil je leren kennen, maar dat weet je nooit als je niet durft te bellen. Ik heb met dat soort dingen altijd scheit, ik bel gewoon
Gewoon, zeggen "Hoi **naam van meisje** met **je naam**", kijken wat ze zegt, als ze niet meer weet wie je bent geef ik je heel veel suc6
Praat ook een beetje spontaan, ga niet als een Loserhond met een stonede stem een saai lul verhaal ophangen, zo'n spraakwaterval
Originally posted by SRurbanKID Precies OF ze wil nix van je weten OF ze wil je leren kennen, maar dat weet je nooit als je niet durft te bellen. Ik heb met dat soort dingen altijd scheit, ik bel gewoon
Gewoon, zeggen "Hoi **naam van meisje** met **je naam**", kijken wat ze zegt, als ze niet meer weet wie je bent geef ik je heel veel suc6
Praat ook een beetje spontaan, ga niet als een Loserhond met een stonede stem een saai lul verhaal ophangen, zo'n spraakwaterval