Technigas RS70 meer power dan Athena Sporting?

QuickSilveR85

Well-Known Member
Vandaag project beetje bijgewerkt. In plaats van hebo ovaal en technigas RS ziet er nu een MHR replica(getuned) met dr zuiger en een athena sporting. Die technigas lekte als de tering maar had lekker auto wheelies. Nu verander ik uitlaat en cilinder. En de wheelies zijn bye bye. Hij lijkt nu veelste laat aan te pakken. En toen ik een andere hebo koppeling erop gooide pakte hij te laat maar nog steeds geen wheelies. Ik vind dit een beetje raar. Oke die scooter is nog helemaal niet afgesteld maar een beetje wheely had ik toch wel verwacht. (overbrenging afstelling en carburateur afstelling zijn allebei zwak.)

4.5 gram rollen
Gele druk veer (geen terug val)
Groene trekveren in hebo koppeling
96 sproeier met orginele filter zonder prop. Powerfilter komt er nog op maar moet dus ff wat sproeier rond de 110 a 120 kopen.
 
Advertisement - register to remove this

21mm carb

hmmzzz wel jammer. ik heb nog een NRX van een Area liggen (komt overeen met een nardo/shot) zal dit een tussen maatje zijn tussen de technigas en Athena? Dus flink trekken met een redelijke top.

Geen wonder dat die koppeling veelste te laat aan pakte werkt op een veel hoger toeren tal.
 
Back
Top