technigas next R uitlaat

Advertisement - register to remove this

oke, en wat kan ik nog doen om hem 45 echte kilometers te laten gaan?
Dat is al eerder verteld , je heb een trage Snorfiets Cilinder , en een Brom Cilinder past niet op een Snorfietsblok.
Je kan er langere vertanding inzetten , maar dan is de optrek zo traag als een slak , en word je bij een verkeerslicht al door een Fiets zoek gereden .
Misschien dat het nu eens dat het tot je door dringt .
Verkopen dat ding en een Bromfiets kopen.
 
Ik ben eerlijk gezegd verbaasd dat die Tecnigas nog steeds nieuw geleverd wordt. In 2005 klaagde men al steen en been over die uitlaat. Maar hij was destijds wel goedkoop.
 
Die uitlaat was altijd als lager segment bedoeld. En heeft nooit erg duur gekost. Maar voor op straat ook niet nodig.
Op peugeot doet die het heel goed.
Post automatically merged:

Technigas is een schijt uitlaat met een bak lawaai zonder noemenswaardig extra vermogen.

Of je kan gewoon niet afstellen. Onafgesteld rijd die ook niet goed.. Maar dat is met elke circuit uitlaat.
 
Die uitlaat was altijd als lager segment bedoeld. En heeft nooit erg duur gekost. Maar voor op straat ook niet nodig.
Op peugeot doet die het heel goed.
Post automatically merged:



Of je kan gewoon niet afstellen. Onafgesteld rijd die ook niet goed.. Maar dat is met elke circuit uitlaat.
Of je doet allerlei aannames.
 
Of je lult zelf maar wat. Rijd sinds 1999 al scooter, heb die hele scene in de 90er jaren echt wel mee gemaakt.
Heb toen zelf nog zo`n zilvere tecnigas next onder me scooter gehad, dus ja weet hoe het reed.
 
Back
Top