te lang stil gestaan

Status
Not open for further replies.

runner85

Well-Known Member
mijn scooter staat nu al een tijdje stil heb van alles gedaan om hem aan de praat gekregen maar er stroomt dus moeilijk weinig benzine naar de carb dus heb ik een vraagje alsnog


als je scooter 4 maand stil heb gestaan moet je je dan je tank leeggooien

en hoe doe je dat bij runner hele tank eraf of kan je ook gewoon ergens iets opengooien?
 
Advertisement - register to remove this

zit wel (niet veel) benzine in

dat filtertje en ook zon soort pompje oid bij zit aan de tank

heb ik vervangen.

dus ik weet niet wat er aan het handje is

wil gewoon ff tank leegmaken en weer volkijlen
 
wel ik las ergens dat je benzine naar de knoppen ging

maar goed ik weet het nou nog niet.

Er is al een topic over maar aangezien die niet meer echt goed loopt stel ik de vraag hier nogmaals

Mijn runner heeft een hoofdtank en een kleine tank

er loopt geen benzine van de hoofdtank naar de kleine tank wat moet ik nu doen?
 
MMM die van mij die stond ook zoeits still njah hij wou ook niet starten..
Ik had gewoon de bougie eraf gehaald ff wat benzine in de cilinder gooien kicken laten lopen en de benzinestroom kwam vanzelf.
10 min laten warmdraaien en hij reed weer. :)
 
Dat heeft hier helaas niks mee te maken.

Topicstarter -> je vacuum aansluiting is kapoet.. (schijnt wel vaker te gebeuren bij runners). Misschien kan je hier ff op searchen.
Als je niks vindt zal je em ff open moeten halen (mits mogelijk natuurlijk). De boel ff schoonmaken/doorblazen en weer monteren (en een nieuwe/2e handse halen). suc6
 
bji een runner zit een benzine pompje onder de voetplank

die pompt benzine naar het kleine benzine reservoir

mischien is daar iets mis mee maar kan iemand daar ff de werking van uitleggen ik snap dat niet helemaal
 
Als je nou gewoon in het andere topic verder ging hadden we al wat meer informatie en wisten we wat je al geprobeerd had, en dan moet je dus niet elke keer dat je denkt 'oh mijn topic is beetje afgezakt' een nieuwe openen want dan krijg je exact dezelfde reacties.
 
Dan kick je em omhoog. :| Met de laatste informatie over dingen die je hebt geprobeerd ofzo. Hier schiet niemand wat mee op, ook jij niet, want je krijgt gewoon bijna dezelfde antwoorden let maar op.
 
cabberatoetie ff schoonmaken, nieuwe bougie en benzine erin en hij loopt.

oja, en dat je scooter uit 2003 komt wil nog niet zeggen dat je in een topic van 2003 moet gaan kicken:+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top