Aprilia Ditech Valt steeds uit, heeft lang stil gestaan

Status
Not open for further replies.

Steekvlammetje

Well-Known Member
Ik heb een Ditech en ik heb hem nu al bijna 2maanden niet gebruikt nu valt hij steeds uit als hij stationair draait. Voor dat ik hem niet gebruikte heb ik er een nieuwe bougie in gezet en nog van dat injector cleanser er in gegooit.

Wat kan er fout zijn?

Ik ga proberen de Benzine er uit te halen en er verse Benzine er in te gooien en dan een beetje van die injector cleanser er bij.

Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?


THXX
 
Advertisement - register to remove this

franky said:
bougietje ff schoon maken

starten en kijken of hij aan blijft

anders ff proberen dmv je luchtinlaat half dicht te houden/plakken

bougie schoonmaken met een injectiescooter is slecht , gewoon een nieuwe kopen , maar hij is nog vrij nieuw...

luchtinlaat dichthouden is bij een injectie ook niet echt nodig :rolleyes:
 
injector

Ik heb nu ong 26000km op de teller staan en bij ongv 20000km heb ik de injector laten schoonmaken/nakijken en toen was ie nog schoon en goed.

Ik zal van middag dat even probeeren met die tape en ik laat het nog wel even horen


Ik heb tussen door dat ie stil heeft gestaan wel een keertje geprobeert hem te starten maar toen was telkens de bougie vies toen ik hem controlleerde
 
Steekvlammetje said:
Ik heb nu ong 26000km op de teller staan en bij ongv 20000km heb ik de injector laten schoonmaken/nakijken en toen was ie nog schoon en goed.

Ik zal van middag dat even probeeren met die tape en ik laat het nog wel even horen


Ik heb tussen door dat ie stil heeft gestaan wel een keertje geprobeert hem te starten maar toen was telkens de bougie vies toen ik hem controlleerde


brandstof pomp kan ook smerig zijn/slecht doen , komt vaker voor..
 
ja die zei van ja nieuwe benzine en zon potje injector cleanser er in!

-Nou ik heb net ff me bougie schoon gemaakt.
-Geprobeert het gat van me lucht filter half dicht gedaan maar toen viel ie helemaal gelijk uit en ik heb hem ook even vol open geschroeft en dat hielp ook niet echt
-heb ook een stukje gereden maar hij viel weer uit toen ik stopte en uiteindelijk starte hij weer na 5min (hoefde dus gelukkig niet naar huis te lopen).

Ik bel ff de dealer op en vraag hem nog wat. Ik zal jullie op de hoogte houden
 
Last edited:
De dealer heeft gezegt dat ik even de injector er af moet halen en hem dan moet starten als ik dan een goede vernevelde benzine ziet dan is de pomp en de injector OK!

En anders weet hij het ook niet en moet ik langs komen :S
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top