te kleine sproeier of niet?

yamahayfz450

Well-Known Member
hey mensen,,, ik hoop dat iemand mijn hier kan helpen want ik kom er echt niet meer uit.

ik heb nou op mijn beta 70cc malossi sport.
Uitlaat gianelli reverse.

en standaard carberateur, met sproeier 96 erin maar nu blijft te bougie toch nog helemaal grijs en ik kan niet vol gas rijden want dan gaat hij echt stotteren,,, hebi k nou een te kleine sproeier ? 96 is toch al groot voor mijn setup>? ik hoop dat iemand mijn verder kan helpen
alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

kan nog wel groter moeten hoor..

hoe staat overigens je gasnaald? en je luchtstelschroef?

luchtschroef staat 1/5 slag gedraait daar rijd hij nouj het beste op en owjah, als ik een beetje snelheid krijg dan tikken de zuigveren heel erg, komt dit door een tekort aan benzine?
 
mja , als het geen nieuwe cilinder is zou ik deze eerst eens laten meten (cilinder/zuigerspeling) , kan maar zo zijn dat ie gewoon versleten is oid..
 
okej is goed
]

cilinder heb ik na laten kijken was gewoon goed ook de zuiger was nog netjes.. heb oliepomp afgesloten en 1 op 30 gesmeerd.
en hij loopt helemaal niet goed bougie is steeds helemaal grijs en hij gaat ook moeilijk aan, dus ik d8 dat ghet misschien de kering was maar die zijn ook goed... heeft iemand een idee??sproeier is nog steeds 94?? pleasse iemand?? ik weet ut ecyht niet meer ik snap er niks van
 
1:30 is VEEL te veel , 1:40 is meer dan zat , zeker met goedkope en/of baggerolie , ofwel normale olie..

kijk gewoon even de punten na waarop ie kan lekken , valse lucht bijv.
 
1:30 is VEEL te veel , 1:40 is meer dan zat , zeker met goedkope en/of baggerolie , ofwel normale olie..

kijk gewoon even de punten na waarop ie kan lekken , valse lucht bijv.
]

ja hebi k al gedaan

-keringen niet lek
- membraan trekt hij geen valse lucht, ook niet op de kop of op de voet pakking
maar nu rijd hij opzich wel goed, heb nu sproeier 98 erin en als hij echt warm word gaat hij bij vol gas een beetje haperen en ik hoor getik bij de cilinder, maar ik zat te denken kan dit misschien komen dat de bougie te heet word? want je hebt toch ook speciale bougies voor de hitte?
mvg thomas
 
]

ja hebi k al gedaan

-keringen niet lek
- membraan trekt hij geen valse lucht, ook niet op de kop of op de voet pakking
maar nu rijd hij opzich wel goed, heb nu sproeier 98 erin en als hij echt warm word gaat hij bij vol gas een beetje haperen en ik hoor getik bij de cilinder, maar ik zat te denken kan dit misschien komen dat de bougie te heet word? want je hebt toch ook speciale bougies voor de hitte?
mvg thomas

krukas lagers misschien,dan heb je ook zo`n vaag mengsel
 
Back
Top