kleine dip yamaha aerox 70cc 2012

Aerox70cc.1305

New Member
ik heb met mijn aerox 70cc uit 2012 een kleine dip (2 sec ongv) halverwege het optrekken naar zijn topsnelheid(100kmh).
weet iemand misschien hoe je dit kan verhelpen of kan het een aanduiding zijn dat iets stuk is.

Ik heb zelf er nooit aan gesleuteld heb hem pas net. de vorige eigenaar heeft de scooter altijd naar een monteur gebracht als er problemen waren en heeft er nooit zelf aan gesleuteld.

het blok is 250km geleden gereviseerd
 

Attachments

  • 4A1F5254-EF00-4D29-A3C2-9CF8C5D981A5.jpeg
    4A1F5254-EF00-4D29-A3C2-9CF8C5D981A5.jpeg
    157.9 KB · Views: 16
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat het iets met je afstelling te maken heeft als het klopt wat er allemaal aan het motorblok is gedaan is er een kleine kans dat iets stuk is of niet meer goed werkt. Heb je hier bewijsjes van gezien (bonnetjes etc?) aan de andere kant, wel raar als er zoveel werk in word gestoken hij niet meteen goed afgesteld word.
 
de eigenaar had geen bonnetjes mee
Ik denk dat het iets met je afstelling te maken heeft als het klopt wat er allemaal aan het motorblok is gedaan is er een kleine kans dat iets stuk is of niet meer goed werkt. Heb je hier bewijsjes van gezien (bonnetjes etc?) aan de andere kant, wel raar als er zoveel werk in word gestoken hij niet meteen goed afgesteld word.

de eigenaar had geen bonnetjes meer. de brommer grijpt ook pas heel laat aan hij moet best hoge toeren draaien voordat hij op gang komt dus ik dacht zelf dat de trekveertjes niet goed zijn of de rollen
 
de eigenaar had geen bonnetjes mee


de eigenaar had geen bonnetjes meer. de brommer grijpt ook pas heel laat aan hij moet best hoge toeren draaien voordat hij op gang komt dus ik dacht zelf dat de trekveertjes niet goed zijn of de rollen
Ja hoogst waarschijnlijk de setup maar als de verkoper geen bonnetjes heeft van zoon grootte beurt heeft moet je het nooit vertrouwen. Iedereen op marktplaats zegt dat de scooter net nog een beurt heeft gehad dat verkoopt gewoon beter. Maar goed hopen dat hij niet heeft gelogen. En misschien is de afstelling niet gedaan omdat dat best wat tijd kan kosten. Je moet namelijk rolletjes, trekveren, drukveren en sproeiers uitproberen.
 
Back
Top