Zal morgen eens testen met de 16mmrijd die me de 16mm carb wel goed?
Zelfde probleem met de 16mm, hij heeft precies een extreem grote sproeier nodig... hij reageert wel goed op de luchtschroef en blijft niet hangen in toeren dus valse lucht is uitgesloten?rijd die me de 16mm carb wel goed?
Bougie is een br9es, zelfde als ervoor. Ontsteking is niets aan veranderd en die stond goed, koppakking lijkt me ook oke aangezien die geen kvs gebruikt en niet van toeren veranderd bij het spuiten van remmen reiniger op de cilinder. (Het is een 2takt trouwens)heeft je bougie wel de juiste hittegraad? koppakking niet lek? ontsteking op tijd? genoeg olie in het blok? kleppen oed gesteld? laatste 2 opties alleen als het een 4t betrefd uiteraard. orgineel filter dus geen powerfilter?
Als membraan niet goed sluit zou die toch moeten verzuipen? Valse lucht lijkt me zo moeilijk omdat die fel reageert op de luchtschroef en niet blijft hangen in toerente grote sproeier en bougie is goed, denk ik toch echt aan te veel (valse) lucht. mischien zit het in je krukas keer ringen dat die daar lekt of je membraam die niet lekker sluit.
Dan valt zijn kracht weg bij vol gas en valt hij terug in de toeren, als ik dan choke opzet trekt hij er wel doorals je er een "normale" mat sproeier in zou doen, wat doet die dasn
Valse lucht heb ik net kunnen uitsluiten: handje voor de luchtfilter opening en hij valt direct uit, sproeier die met de carb werd geleverd was een 90 maar deze leek groter dan mijn 110 van de polini dellorto m6 kit?dit is dan de sproeier die bij de carburateur geleverd is neem ik aan? je zal denk ik kleiner moeten met de sproeier, denk ergens rond de 100 proberen.
Bougie is een BR9ES, weerstand bougiedop lijkt me ook in orde aangezien alles perfect werkte met vorige cilinder. Zou er iets in de cilinder verkeerd kunnen zijn waardoor deze zoveel lucht t.o.v. benzine krijgt?heb je wel de juiste hittegraad bougie? juiste weerstand bougiedop?
Uitlaat zit goed en lekt niet (op het moment). Had eerder wel dat hij erg lekte door de losse flens van de stage6 cilinder die niet goed afsloot maar dat heb ik opgelost met wat uitlaat montagepastazit je uitlaat nu wel goed vast? dit is wel erg belangrijk bij een 2 takt brommert