Tankvlotter werkend krijgen

zippie078

Well-Known Member
Hallo,

Ik ben bezig met een NRG power project. Hier komt een stage6 mk2 racing met Yasuni C16 onder.
Aangezien de tank bij de Power lager dan de carburateur zit werkt dit doormiddel van een vacuüm systeem.
Om van het vacuüm systeem af te zijn heb ik een tank van een Typhoon in de buddy gemaakt.

Nu is mijn vraag, zou het kunnen zijn dat ik de benzinemeter werkend krijg? Tankvlotters zijn anders dus die kan ik niet over zetten.

Bij de Power zitten er 3 draden op de vlotter aangesloten. Bij de vlotter van de Typhoon maar 2, maar er zijn wel 3 pinnen op de vlotter.
Dichte vlotter is van de Power, de ander van de Typhoon. Werken de vlotters wel op dezelfde manier? 20201020_212024.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nog wat meer info:
Op het schema van de Power is 1 draad de massa en gaan er twee naar het dashboard. 1 voor de meter en 1 voor het waarschuwingslampje als de tank bijna leeg is.

Op de Typhoon is dit in principe hetzelfde.

Alleen is de meter van de typhoon analoog en die van de Power digitaal.
Zou dit uitmaken? zet het dashboard het signaal om naar digitaal of analoog?
 
Back
Top