T-shirts, polo's en petten weer verkrijgbaar !!

Het wordt zomer !! Tijd om weer met een T-shirtje rond te lopen in de zon (als die er is tenminste!)
... en dat kan in een ST.net shirt of polo en een petje tegen de zon :p

Dankzij fouteshirts.nl (coole site btw) kunnen we weer opnieuw volop shirts & polo's leveren én snel & goede kwaliteit :)

T-shirt: 10 Euro
Polo: 15 Euro
Cap: 7,5

Dit maal in veel meer kleuren en maten !!!
(prijzen wel ex verzending btw...)

Allemaal te vinden op http://www.scootertuning.net/webshop.php

OPGELET: wie wil bestellen: ipv formuliertje onderaan te gebruiken, mail voorlopig even gewoon naar fouteshirts.nl@scootertuning.net

;)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

leuk al die st.net clothing :)

Ik heb vorig jaar al een shirt en cap gekocht, dus voor mij niet meer interessant, maar wel leuk om te horen dat je er weer verder mee gaat.
 
jammer dat die sky blue niet in de verkoop is zelfde kleur als me scooter, maar voor de rest altijd leuk om aan te hebben tijdens een meeting :), maar een vraagje aan razma: is mijn bestelling doorgekomen, want als ik mijn gegevens vermeld en vervolgens verzend blijft de site haken bij http://www.scootertuning.net/webshop/sendmail.php
is hij dan al doorgekomen want heb geen email ontvangen ,ik hoop het wel namelijk,

mvg, michael
 
Last edited:
Euhm het plaatje van de polo in de webshop klopt niet echt ;)
Misschien handig om het te veranderen om misverstanden te voorkomen.
Er staat opdruk polo logo achterop maar op het plaatje staat hij voorop.
 
hmm... ik sjek ff dat email formuliertje na :)

waarschijnlijk ben ik weer veel te snel geweest :X
Anyway, mensen die wat kunnen bestellen kunnen gewoon alle gegevens mailen naar bh@fouteshirts.nl :)
 
nog vraagje, kan je ook zo'n sweater met capochon (of hoe je dat ook schrijft..8P) kopen ofnie?
want de grond s'avonds in me schuur is redelijk koud, en dan heb ik er het hele jaar iets aan.. ;)
 
Originally posted by CiRox
nog vraagje, kan je ook zo'n sweater met capochon (of hoe je dat ook schrijft..8P) kopen ofnie?
want de grond s'avonds in me schuur is redelijk koud, en dan heb ik er het hele jaar iets aan.. ;)

.. nog niet
 
Kheb zwarte polo en witte t-shirt besteld :) als ik op verzenden klik krijg ik ook een wit scherm ik hoop dat het doorgegeven is :d:|
 
vala heb nog eens gemailt ook :) rofl straks krijg ik 2 t-shirts en 2 polos :p

ik heb er dus duidelijk maar 1 t-shirt en 1 polo bestelt he :) het staat allemaal wel in de mail vermeld :)
 
Hey,

Ik zou graag zo'n t-shirt en polo bestellen, maar zou mijn nickname dan ook erop gedrukt kunnen worden?
 
Back
Top