Stage6 T-shirts te koop @ SBO

De Stage6 Cup gaat maandag 9 april weer van start voor het tweede seizoen met +25 rijders !! Het beloofd een spannend seizoen te worden met mooie battles iig +ralf+
Nog nooit naar een scooterrace geweest ?
Kom een keertje kijken ! Klik hier voor de kalender

Verder heeft het misschien weinig met de shirts zelf te maken, maar wel dat de opbrengst van deze shirts naar de Stichting SBO gaat ! We hebben maar een bepaald aantal, dus op = op.

Het zijn fruit of the loom shirts met duurzame bedrukking. Gewoon goede kwaliteit, alleen niet +40 graden wassen.

stage6_shirt.jpg


Prijs is 16,5 euro inclusief verzending.

We weten dat een aantal webshops lager dan de advies verkoopprijs van 14 Euro zitten voor ditzelfde shirt, maar dat mogen wij dus niet (2,5 Euro is voor verzending).

De opbrengst gaat zoals gezegd naar de SBO zodat we kunnen sparen voor de aankoop van extra materiaal nodig voor de evenementen !
* Voor de SBO rijders, het is dus ook voor jullie zelf ;)
* Voor niet-SBO'rs, thnx voor de steun als jullie een shirt willen aankopen !


Hoe bestellen Nederland ?
* Maak 16,5 Euro (inclusief verzending) over op rekening nummer 40.02.19.069 op naam van Stichting SBO (ABN Amro-Kerkdriel). Bij de omschrijving zet je 'Stage6 shirt + de gewenste maat'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding Stage6 shirt + de gewenste maat
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur Stage6 stickers

!! Snel betaald = snel in huis in NL !!


Hoe bestellen België ?
* Maak 16,5 Euro (inclusief verzending) over op rekening nummer 001-2558619-29 op naam van ScooterTuning.net (Fortis-Stabroek). Bij de omschrijving zet je 'Stage6 shirt + de gewenste maat'.

* Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding Stage6 shirt + de gewenste maat
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur Stage6 stickers

Let wel ! Bij een bestelling vanuit België duurt het iets langer voor je hem thuis hebt !! Dus niet meteen na een paar dagen zorgen maken...



Zoals iedereen ondertussen wel gewend is zijn we zéér snel met verzending en afhandeling zoals het hoort !

Voorraad: (op=op en wordt dagelijks bijgewerkt)

* 1x L
* 9x XL
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Neej, gewone maat :)
S-jes zijn er helaas niet, alleen de voorraad die hierboven staat. Een M-tje +40 graden wassen helpt ook :p
 
Ik heb al een paar keer een pb gestuurd, het is nu al 2 weken geleden. hoe staat het ervoor met mijn shirt?
 
reactie ??
sorry hoor maar ik heb hem een week voor de verjaardag van mij broer besteld en dat is inmiddels al meer als een week voorbij, dus daarom vraag ik er ook steeds naar,
 
reactie ??
sorry hoor maar ik heb hem een week voor de verjaardag van mij broer besteld en dat is inmiddels al meer als een week voorbij, dus daarom vraag ik er ook steeds naar,


Heb je m betaald/besteld op de manier hoe ze de bestelling wil ontvangen?

Razma said:
...... Mail daarna even de gegevens naar info@scootertuning.net
- vermelding Stage6 shirt + de gewenste maat
- adres
- bankrekening nr waar de betaling vandaan komt
- gewenst kleur Stage6 stickers

!! Snel betaald = snel in huis in NL !!



als je m geprobeerd hebt te bestellen via pm :

Inne krijgt bekant 100derden pm's per dag die ze vaak niet kan/vergeet te beantwoorden.
Pm's waar dingen in gevraagt worden die gewoon te vinden zijn in een topic zoals deze , word niet op ingegaan omdat ze het daar gewoon veel te druk voor heeft.
 
heb hem besteld precies zouals het moet via mail e.d. en gelijk overgemaakt via internet
heb een paar pb s gestuurd hoe het ermee voor staat
wederom vandaag weer niks.
 
Ik zal der zo op dit stuk wijzen.
Heb je er ook over na gedacht, dat van postbank-> rabobank of iets in die zin 1 week kan duren....
 
Mocht je de andere ook nog krijgen, let me know dan.
Deze heb ik gister voor je gepost.

[edit] + voorraadlijst geupdate
 
Last edited:
Back
Top