T.C.R factory zip

Anders mag je vanavond wel mijn RT blok ophalen om mee te rijden, is nog wel helemaal zoals vorig jaar, oude spullen dus ca. 20 pk , heb je iig iets...?
 
pronk ik wacht af tot vrijdag zo niet kom ik savond richting boerenschuur.
dat zou super zijn!!! stuur ff in een pm je nr die ben ik kwijt(K)
 
Is dat trouwens de kappenset waar een projectpagina over geopend was?

edit; klopt, had die andere pagina nog ff opgezocht, hele andere kleuren.
 
Last edited:
Is dat trouwens de kappenset waar een projectpagina over geopend was?

edit; klopt, had die andere pagina nog ff opgezocht, hele andere kleuren.

nee denk da je in de war bent met dat setje wat Smiley aant het spuiten is geweest :)
 
zo vandaag wel een beetje een domper, blok is binnen alleen ze zijn mijn cdi/bobine vergeten op te sturen. Ik mis ook een carburateur en een pakking setje! als iemand een cdi/bobine van een stage 6 pvl te leen heeft graag!!

dit is mitch vanaf jos ze computer
 
Kan hem morgen ochtend voor je op sturen,hoor het wel :)groeten Vas

ik heb van sander balk wat kunnen regelen. die haal ik namelijk op. de post vind ik ook voor 1 dag tijd iets te risco:p maar nog bedankt voor je aanbod. ga jij trouwens ook nog een keertje rijden??
 
hij ziet er echt super uit, hier mag je echt niet mee vallen!!
Wat betrefd de score is inderdaad wel jammer. wel raar dat Mr cristofolini aangaf dat ie met 23pk niet genoeg had en nog getest heeft. en er nu een score van 18,7? pk uitkomt
 
ja stond ook eerst even 15 min naar de grafiek te kijken:p. jammer maar helaas ik ben wel de eerste die die gok heeft gemaakt.maar het komt goed alleen dachten we dat het plug en play was maar is helaas niet zo.
 
Italianen gebruiken andere waardes als wij hier in nederland, tenminste wat ik tot nu heb gezien. Ter voorbeeld had Tedeschi met een 86cc 2fast 33-34 pk op zijn bank, ik kwam niet verder dan 27pk, maar we reden wel ongeveer even hard op de baan, dusja.
 
Italianen gebruiken andere waardes als wij hier in nederland, tenminste wat ik tot nu heb gezien. Ter voorbeeld had Tedeschi met een 86cc 2fast 33-34 pk op zijn bank, ik kwam niet verder dan 27pk, maar we reden wel ongeveer even hard op de baan, dusja.

Klopt, het verschil met de Italianen is doordat hun andere testbanken hebben en andere waardes hanteren dat nogal te verwarren is..

Ik heb al eens een gesprek/discussie erover gehad met iemand van T.C.R

En die stond versteld van hoe ver wij "Nederlanders"met techniek bezig zijn en vermogens uit sommige setups weten te halen. :W

Maar laten we hierdoor niet offtopic gaan, en ervan uitgaan dat Mitchell / JRS gewoon het maximale uit het blokje haalt ;)

Ziet er erg netjes uit het resultaat, veel succes ermee dit jaar
 
Maar laten we hierdoor niet offtopic gaan, en ervan uitgaan dat Mitchell / JRS gewoon het maximale uit het blokje haalt ;)

Ziet er erg netjes uit het resultaat, veel succes ermee dit jaar[/QUOTE]

dank je wel gaat ook wel zeker goed komen. alleen toen ik daar kwam met 19.9 pk on afgestelt(op hun bank gemeten). en ze zeggen tegen mij dat die erg traag is en sturen een blok op met 18 pk terug. doen hun tog iets niet goed:p. gelukkig heeft jos heel veel dingen gezien wat verbetert kan worden.En zijn al aardig goed opweg:d
 
Back
Top