T.C.R factory zip

moet niet op de andere reacties ingaan?
inplaats van zo overdreve te reageren op een opmerking die helemaal niet zo bedoeld is als dat jij er op reageert?
 
OLEEE, vet hoor! Ik was er bij toen Mitchell naar Italie belde dus ik wist het al maar toch. Top dat het ook is gelukt!! Ik hoop alleen echt dat je je scooter in dezelfde kleuren als die van Marco C. laat spuiten want dan is ie echt af:)
 
Idd, niet voor de eerste wedstrijd tegen je eigen bus parkeren mitch :+

nee hoop het ook niet hahahahaha

voor de rest thnx voor de vette reacties, op die van david na dan.
jammer dat je het zo moet zeggen maar het is je mening dat is niet erg. alleen jammer dat je het zo neerzet.
voor de rest weer een kleine update hoe me scooter er nu bijstaat. op de eerst post
 
Ja sorry hoor maar als je op de toon van mitchell praat kun je de reacties van david verwachten, de keus aan david om het hier neer te zetten.. Verder natuurlijk vet dat je er op deze manier zo mee bezig bent :)!
 
ja ik ga ook in hun kleuren rijden. alleen hun spuiter in italie is dicht. dus hij had geen kleuren code voor me kunnen opzoeken. als ik die heb ontvangen dan gaan me kappen direct naar de spuiter
 
Hey Mitchell , ik heb echt bewondering voor de ondernemingen van jou en Jos. Ik zie dat jullie echte scooterliefhebbers zijn in hart en nieren!! Dit motiveert mij ook zeker om weer eens een paar wedstrijden te gaan bekijken.
Keep up the good work*D
 
Ja sorry hoor maar als je op de toon van mitchell praat kun je de reacties van david verwachten, de keus aan david om het hier neer te zetten.. Verder natuurlijk vet dat je er op deze manier zo mee bezig bent :)!

Snap wat je bedoelt, maar als je Mitchell kent weet je dat hij het niet zo bedoelt. Die jongen is gewoon enthousiast en verwoord dit nou eenmaal precies zoals het in zijn hoofd rondgaat. En misschien is het project niet heel bijzonder, maar wel heel tof! Voor mij iig geen reden om iemand daar helemaal op af te branden. Zoals Arnoud al zegt motiveert het ook mensen om ook weer een mooie snelle scooter op te bouwen en dat is alleen maar goed. Dit soort machines en gemotiveerde rijders zorgen ervoor dat het weer leuk is om naar een race te kijken. Keep up the good work!
 
Mitch! Ouwe kamikaze piloot, mooi om te zien dat je dit jaar een super nette racer hebt, maar ik weet dat dat je niet tegen zal houden om alles op het spel te zetten om te kunnen winnen ;) Ik kom zeker een keertje naar je racert kijken!
 
Snap wat je bedoelt, maar als je Mitchell kent weet je dat hij het niet zo bedoelt. Die jongen is gewoon enthousiast en verwoord dit nou eenmaal precies zoals het in zijn hoofd rondgaat. En misschien is het project niet heel bijzonder, maar wel heel tof! Voor mij iig geen reden om iemand daar helemaal op af te branden. Zoals Arnoud al zegt motiveert het ook mensen om ook weer een mooie snelle scooter op te bouwen en dat is alleen maar goed. Dit soort machines en gemotiveerde rijders zorgen ervoor dat het weer leuk is om naar een race te kijken. Keep up the good work!

gelukkig ken jij mij pronk;)
 
Hey Mitchell , ik heb echt bewondering voor de ondernemingen van jou en Jos. Ik zie dat jullie echte scooterliefhebbers zijn in hart en nieren!! Dit motiveert mij ook zeker om weer eens een paar wedstrijden te gaan bekijken.
Keep up the good work*D

dank je wel arend!! en zal ik zeker doen !
 
gelukkig ken jij mij pronk;)

Ik weet nog goed toen ik in 2009 blij vermelde puur uit enthousiasme dat we een sponsor hadden, gelijk reacties van ''je hebt nog nooit wat gepresteerd, en denk je nu dat je vooraan gaat rijden bla bla'' :P
Mensen die me kennen weten ook dat ik met beide benen op de grond sta :P

Dit is juist een stap in de goede richting, en vind het erg tof om te zien dat een merk als TCR vertrouwen in een Nederlands team heeft en daar serieus mee aan de gang gaat :)
 
Back
Top