Vette shit hoor ouwe, maar houd je deze wel heel voor de eerste wedstrijd?8P
Idd, niet voor de eerste wedstrijd tegen je eigen bus parkeren mitch :+
Eej Mitch!! Gaat zeker een vet ding worden!! Maar wat als we nou in een kuip-aan-kuip gevecht jou uitlaat plat beuken?? Moet je dan terug naar italië +pippi+
Ben echt jaloers op je trip man :~
Ja sorry hoor maar als je op de toon van mitchell praat kun je de reacties van david verwachten, de keus aan david om het hier neer te zetten.. Verder natuurlijk vet dat je er op deze manier zo mee bezig bent!
Snap wat je bedoelt, maar als je Mitchell kent weet je dat hij het niet zo bedoelt. Die jongen is gewoon enthousiast en verwoord dit nou eenmaal precies zoals het in zijn hoofd rondgaat. En misschien is het project niet heel bijzonder, maar wel heel tof! Voor mij iig geen reden om iemand daar helemaal op af te branden. Zoals Arnoud al zegt motiveert het ook mensen om ook weer een mooie snelle scooter op te bouwen en dat is alleen maar goed. Dit soort machines en gemotiveerde rijders zorgen ervoor dat het weer leuk is om naar een race te kijken. Keep up the good work!
Hey Mitchell , ik heb echt bewondering voor de ondernemingen van jou en Jos. Ik zie dat jullie echte scooterliefhebbers zijn in hart en nieren!! Dit motiveert mij ook zeker om weer eens een paar wedstrijden te gaan bekijken.
Keep up the good work*D
gelukkig ken jij mij pronk