Ahmet zip Member 8 November 2023 #1 Beste mijn vriend heeft een orbit 3 euro 5 en ik wil graag een begrenzer kopen want de scooter gaat traag en wil hem een beetje snelheid geven iemand een idee ?
Beste mijn vriend heeft een orbit 3 euro 5 en ik wil graag een begrenzer kopen want de scooter gaat traag en wil hem een beetje snelheid geven iemand een idee ?
Sparky Well-Known Member 8 November 2023 #2 Snelheid geven met een begrenzer, hoe moet ik mij dat voorstellen?
Ahmet zip Member 8 November 2023 #3 Sparky said: Snelheid geven met een begrenzer, hoe moet ik mij dat voorstellen? Click to expand... ja je hebt gelijk. Ik bedoel hoe ik die kan versnellen
Sparky said: Snelheid geven met een begrenzer, hoe moet ik mij dat voorstellen? Click to expand... ja je hebt gelijk. Ik bedoel hoe ik die kan versnellen
G gears2525 New Member 2 September 2024 #4 ga binnenkort mijn scooter opvoeren maar tot zover ik weet kan je alleen varioring, ECU en lichblauwe kabel gebruiken om hem sneller te laten lopen Post automatically merged: 2 September 2024 geen grotere cilinders voor de nieuwe sanyang motors van sym Post automatically merged: 2 September 2024 tot zover ik weet toch
ga binnenkort mijn scooter opvoeren maar tot zover ik weet kan je alleen varioring, ECU en lichblauwe kabel gebruiken om hem sneller te laten lopen Post automatically merged: 2 September 2024 geen grotere cilinders voor de nieuwe sanyang motors van sym Post automatically merged: 2 September 2024 tot zover ik weet toch