Sym mio 50

Linde

Well-Known Member
Ik heb een sym mio 50 op het oog en ben me er dus een beetje in gaan verdiepen. Ik lees veel goede berichten over de scooter, maar ook wel wat negatieve.
Bijvoorbeeld dat het een redelijk kleine scooter is, en daarom niet echt praktisch voor lange mensen. Zelf ben ik 1.80, maar toen ik op de scooter zat in de winkelwas het verder prima, zelfs toen ik helemaal voorop ging zitten om te zien of er ook iemand achterop zou kunnen. Dus dat probleem snap ik niet echt..
heeft iemand ervaring met zo'n scooter?
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk niet dat een foto nodig zal zijn :p
En voor de mensen die nog wel serieus op mijn vraag willen antwoorden: ik zit ook wel een beetje te denken aan de Sym fiddle, hier lees ik namelijk over het algemeen positievere dingen over.. Tips?
 
ik zou voor de mio gaan is wat populairder dan de fiddle. ;)
is je eigen smaak natuurlijk maar is wel handiger als je hem later wild verkopen.
 
ik zou voor de mio gaan is wat populairder dan de fiddle. ;)
is je eigen smaak natuurlijk maar is wel handiger als je hem later wild verkopen.

Het gaat me niet om het verkopen, ik ga niet jaren op een slechte scooter rijden zodat ik hem dan makkelijker zou kunenn verkopen...
 
dat heb ik niet gezegd. :)zit misschien nog in het 2stroke tijdperk maar sym maakt goede scooters!
gaf haar enkel goede raad... welk type in NL en BE goed verkoopt. (al zit onder elk type hetzelfde blok)
sym is 1 van de weinige blokjes uit die regio die wel goed werkt. (fourstroke)
 
Back
Top