Killahambitionz
New Member
Hallo iedereen.
Mijn eerste bericht dus ik zal me gelijk even voorstellen.
Mijn naam is Rene, 33 en heb door de jaren heen de nodige autos, brommers, scooters en grasmaaiers opgeknapt.
Ik heb nu goedkoop een sym jet sport euro x 2takt 2011 opgedaan die bijna helemaal in onderdelen was.
Helaas was de stekker van de cdi niet meer compleet en ik heb hem aan de praat gekregen met een extra 4takt Kymco cdi die ik van mijn eigen scooter over had.
De scooter loopt, maar nog lang niet perfect. Starten en stationair gaat moeilijk, en ook maar weinig vermogen. Mengsel is zeker goed en geen valse lucht. Dit kan goed komen door een volgens mij veelste snelle technigas uitlaat voor deze standaard setup, er komt zsm een standaard uitlaat op en de resultaten deel ik uiteraard hier.
Daarnaast kunnen dezelfde problemen komen doordat ik natuurlijk niet de juiste cdi heb, al klinkt hij normaal. Geen pingelen ofzo. Weet iemand of er verschil zit in de curve en het ontstekingspunt t.o.v. tdc tussen 2 en 4takt?
Weet iemand anders hoe de 6 pins 4 kabel cdi stekker van een sym jet euro sport x 2takt er uit ziet of aangesloten hoort te zitten zodat ik een stekker en cdi kan bestellen zonder de cdi direct te roosteren?
Ik hoor graag alle advies
Bij voorbaat dank
Met vriendelijke groet,
René
Mijn eerste bericht dus ik zal me gelijk even voorstellen.
Mijn naam is Rene, 33 en heb door de jaren heen de nodige autos, brommers, scooters en grasmaaiers opgeknapt.
Ik heb nu goedkoop een sym jet sport euro x 2takt 2011 opgedaan die bijna helemaal in onderdelen was.
Helaas was de stekker van de cdi niet meer compleet en ik heb hem aan de praat gekregen met een extra 4takt Kymco cdi die ik van mijn eigen scooter over had.
De scooter loopt, maar nog lang niet perfect. Starten en stationair gaat moeilijk, en ook maar weinig vermogen. Mengsel is zeker goed en geen valse lucht. Dit kan goed komen door een volgens mij veelste snelle technigas uitlaat voor deze standaard setup, er komt zsm een standaard uitlaat op en de resultaten deel ik uiteraard hier.
Daarnaast kunnen dezelfde problemen komen doordat ik natuurlijk niet de juiste cdi heb, al klinkt hij normaal. Geen pingelen ofzo. Weet iemand of er verschil zit in de curve en het ontstekingspunt t.o.v. tdc tussen 2 en 4takt?
Weet iemand anders hoe de 6 pins 4 kabel cdi stekker van een sym jet euro sport x 2takt er uit ziet of aangesloten hoort te zitten zodat ik een stekker en cdi kan bestellen zonder de cdi direct te roosteren?
Ik hoor graag alle advies
Bij voorbaat dank
Met vriendelijke groet,
René
Last edited: