Schema Sym jet 14 euro 5 de 2 koplampen laten branden

JPLayer

New Member
hoi,
ik zoek iemand die meer duidelijkheid kan geven aan deze foto dat ik hier op dit forum gevonden heb .
Het gaat hem vooral waar de bedrading naar toe gaat in de stekkers .
Ik heb alles hier in voorraad om dit te maken ik kan er enkel niet zo goed aan uit;
dank je op voorhandkoplampen sym jet 14.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Als je 2 lampen tegelijk ipv van 1 wil laten branden, zou ik 1 van die zwarte stekkers eraf halen en dan aan die 2 blauwe doorlussen om beide lampen aan te sluiten.
 
Ik weet niet of het verstandig is want ik verwacht niet dat de bedrading voor de schakelaar is berekend op dubbele stroomsterkte. De bedrading op mijn sym (niet een jet) vind ik erg dun.
 
Ik weet niet of het verstandig is want ik verwacht niet dat de bedrading voor de schakelaar is berekend op dubbele stroomsterkte. De bedrading op mijn sym (niet een jet) vind ik erg dun.
ik heb de lampen al vervangen voor de Phillips led ice blue en werken perfect enkel apart brandend wel
Post automatically merged:

Als je 2 lampen tegelijk ipv van 1 wil laten branden, zou ik 1 van die zwarte stekkers eraf halen en dan aan die 2 blauwe doorlussen om beide lampen aan te sluiten.
zo als het op deze foto staat zou het moeten werken volgend diegene dat deze foto poste is enkel aan de blauwe stekkers da kabels volgen is niet zo duidelijk voor mij
 
Link naar ander forum
Werkt prima. Kijk hier voor meer info.
Het is mij overigens gelukt zonder de hele voorkant uit elkaar te halen. Van onderaf kan je er bij. Succes!
kan jij me dan AUB verduidelijken wat je op de foto ziet want bij de blauwe stekkers mits de kabels vanonder liggen zie ik het niet/ weet ik het niet goed .moet er in elk een kabel of komt die blauwe en die licht grijze in bij elkaar ( dan heb ik het over de onderste blauwe stekker op de foto. de bovenste stekker is me ook niet zo duidelijk. MVG jan
 
Last edited:
image0.jpeg

image1.jpeg

Volgens mij moet het zo wel lukken.
Nog een tip: knoop niet alles met tiewraps aan elkaar. Dan is het te zwaar en zijn de klemmetjes in de stekker niet sterk genoeg om het gewicht te dragen en gaan ze steeds los. Of meer tiewraps gebruiken en de hele handel aan elkaar knopen, dat kan ook. Mogelijk heb je iets soepelere draadjes dan ik heb. In dat geval zal het allemaal wel meevallen.

Succes! We zien de foto's wel komen als het gelukt is.

Soldeerverbinders, o.a. hier verkrijgbaar
 
Last edited:
View attachment 75217

View attachment 75216

Volgens mij moet het zo wel lukken.
Nog een tip: knoop niet alles met tiewraps aan elkaar. Dan is het te zwaar en zijn de klemmetjes in de stekker niet sterk genoeg om het gewicht te dragen en gaan ze steeds los. Of meer tiewraps gebruiken en de hele handel aan elkaar knopen, dat kan ook. Mogelijk heb je iets soepelere draadjes dan ik heb. In dat geval zal het allemaal wel meevallen.

Succes! We zien de foto's wel komen als het gelukt is.

Soldeerverbinders, o.a. hier verkrijgbaar
Dank je harry ik ga hier morgen aan beginnen
 
View attachment 75217

View attachment 75216

Volgens mij moet het zo wel lukken.
Nog een tip: knoop niet alles met tiewraps aan elkaar. Dan is het te zwaar en zijn de klemmetjes in de stekker niet sterk genoeg om het gewicht te dragen en gaan ze steeds los. Of meer tiewraps gebruiken en de hele handel aan elkaar knopen, dat kan ook. Mogelijk heb je iets soepelere draadjes dan ik heb. In dat geval zal het allemaal wel meevallen.

Succes! We zien de foto's wel komen als het gelukt is.

Soldeerverbinders, o.a. hier verkrijgbaar
Hoi,
Dank je harry voor je foto's ze waren duidelijk en zoals je ziet heeft het zijn vruchten afgeworpen ;-) Nogmaals hartelijke dank hier voor MVg jan
 

Attachments

  • IMG_1409[1] (Middel) (Klein).JPG
    IMG_1409[1] (Middel) (Klein).JPG
    65.1 KB · Views: 6
  • IMG_1410[1] (Klein).JPG
    IMG_1410[1] (Klein).JPG
    61.8 KB · Views: 6
Back
Top