This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sym jet 14 25cc ecu? Follow-up

Pixel_214

New Member
Hoi hoi hier ben ik weer! Heb een ecu gevonden voor een best goede prijs (dellorto. Zoek op "sym jet 14 ecu" en je ziet hem als eerst normaal 110€), alleen is deze een euro 4 ecu en mijn scooter is een euro 5 model. Kan dit kwaad of moet het specifiek een ecu van E5 zijn?
Post automatically merged:

Link naar het originele thread: https://scooterforum.net/threads/sym-jet-14-25cc-cdi.216214/

Last edited:
@Pixel_214 ,

snortuning wordt op dit forum niet graag gezien maar om je even uit de droom te helpen het volgende:

De Euro4 variant van jouw scooter werkt met een elektronisch geregelde carburateur, de Euro5, die jij hebt, is geheel anders en heeft volgens de specs een injectie blok.

Dus die D'ellorto ECS CLC Euro4 unit waar je naar verwijst, werkt niet op jouw scooter.

25cc staat voor 25cubic centimeters (kubieke centimeters), dit is de cilinderinhoud.
Snelheid wordt over het algemeen gemeten in kilometers per uur

Oei dit wist ik niet sorry, bestaat er eigenlijk een ecu die werkt op mijn model dan? Ik heb overal gezocht.. denk ik toch